Re: A skutečnost?
chapu, ze jsi nastvana. byla bych na tvem miste taky. ale ja to vidim z pozice ucitelky prave v te specialce. je fakt, ze nektere deti by na zs se ctverkami prosly, ale je to nutne? a nejde jen o znamky. hlavne jde o to, jestli dite v tom nejcitlivejsim veku ma prochazet necim, co mu dela problem. jestil ma snaset prihlouple poznamky namachrovanych spoluzaku apod. pisu samozrejme o extremu. taky bych rada, kdyby to fungovalo ku prospechu obou stran, ale zakladni skolstvi, tak jak je nastavene nyni, neni pro vetsinu deti se svp bohuzel priznive. navic je velky problem s ped.asistenty, takze dite se v tom placa vicemene samo, protoze ucitelka to proste neda.
tvuj syn asistenta mel? je fakt, ze adhd neni diagnoza na specku, v tom se nepru. to jednoznacne pochybila skola.
ale tim nerikam, ze to nefunguje nikde. urcite jsou skoly, ktere maji osvicene kantory a podminky pro integrovane deti tvori z vlastniho iniciativy, ne z rozkazu z vyssich mist.
Odpovědět