), b) jestli nasadit doučování (ale k čemu, když doma mrskáme násobilku i vyjmenovaná slova a slovíčka AJ společně), c) nebo jí prostě nechat už teď vybrat, co chce v životě dělat (všechny děti jsou hudebně založené, tak jestli jí nechat projít ZŠ tak, jak chce s tím, že se bude víc věnovat hudebním nástrojům a zpěvu a pak jí nechat jít na konzervatoř)... jsou to fakt otázky... učitelka nás, kdykoliv se potkáme, atakuje, jak je ve škole hrozná (spec.pedagog ani psycholog nic zásadního nezjistil - vyjma zhodnocení, že by jí rok odkladu ve školce určitě neublížil, ba spíše prospěl a obrácené motorice - pravá ruka levé oko, tedy neschopnost opsat text správně i přes to, že to má správně doplněné gramaticky). Bít jí nechci
, ale poslouchat neustále učitelku taky ne 
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.