jsem taky sestra a mohla jsem si vybrat, jestli maturovat z matiky nebo psychologie (a ještě byly na výběr další možnosti, ty už si ale teď po letech nejsem schopna vybavit), bavilo mě oboje, ale přišlo mi, že zaměstnavatel spíš ocení tu psychologii, tak jsem zvolila tu. konečně, maturita se vždycky lišilo škola od školy, už jenom proto, že na odborných školách část maturity byla právě z odborných předmětů a ty se lišily dle povolání, na které škola studenty připravovala, takže mi přijde nesmyslné lpět na nějakých konkrétních předmětech, když z různých škol ty předměty logicky budou jiné. maturita jako celek stejně jednotná není, je potřeba rozlišovat jednotlivé zkoušky, ze kterých se maturita skládá 
šly na to jinak, než jsem se ve škole učila já, ale výsledek je stejný - násobilku umí. ale pravda je, že moje děti chodí do školy, kde už podle Hejného nějaký ten rok jedou, letos dokonce šesťačka přitáhla nějaké pilotní pracovní sešity na matiku pro druhý stupeň... takže ta situace tam asi bude trochu jiná, než ve škole, kde je metoda teprve nová a začíná se s ní.
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.