No přiznám se, že taky uplatňujeme výchovnou metodu: dvakrát Komenský, potřetí Frištenský. Tudíž taky občas vysvětluju ručně. Ale když chci, aby se dožil aspoň dalších narozenin, tak mi občas nic jiného nezbývá (a že jsem zkoušela i tu domlouvací metodu, jít příkladem ...atd.). On je to moc hodnej a rozumnej kluk, ale jak mu rupne v kouli a něco si umane, tak je každý slovo marný. A zavřít ho na vyvztekání do pokojíku, tak odjistí okenní pojistky a odejde oknem udělat si to, po čem jeho srdce plane(už se nám stalo, naštěstí v koupelně v přízemí - byl docela šok, když si přišel dveřma pro něco do pokoje ani ne 2minuty poté, co měl být v té koupelně, v pokojíku jsme ho sbírali z parapetu, po chvilce, co nám došlo, že vlastně by to mohl zkusit). A vzhledem k tomu, že má pokojík v patře je to dost o ústa, takže občas prostě nějaká ta výchovná na zadek přiletí a světe div se, přehodnotí (většinou) své cíle a už to nemusí tak nutně. Ať to bylo cokoli. Takže na každého platí něco jiného.

Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.