Nebo ty ručičky přece umíš už i líp, že? =Myslím, že jakmile dítě zjistí, že je chválený za vše a přitom v MŠ už mu děti a třeba i paní učitelka řeknou, že ono to s tím jeho třeba kreslením není úplně až tak jak říká maminka, tak ho to spíš může "utápět" a nebo mu může začínat růst nezdravé sebevědomí. U dvouleté tohle neřeším, tam chválíme všichni včetně šestileté každý čmáranec, který zvládne, každou stavbu, kterou zvládne... ale u čtyřletého dítka už bych naopak motivovala a příp. učila jak by to šlo líp a aby koukala okolo sebe a třeba zjistí, že někdo to či ono maluje jinak a líp a ona se z toho může naučit to či ono 

Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.