20.1.2010 21:38:24 Mystik 195
Re: Ty mě nepřekvapuješ...
Značka Milka
* Historie
o Od Kolumba k Suchardovi
o Jak vše začalo
o Kravička Milka
o Kalendárium
* Výroba čokolády
* Zábavná fakta o čokoládě
Kravička Milka
Verze pro tisk
Od svého zrození v roce 1901 se tabulky čokolády Milka balí do fialových obalů s černobílou kravičkou, která se stala stálou součástí panoramatu Alp zobrazeném na obalu čokolády.
A proč právě kravička? Není vhodnější zvíře, které by mohlo být symbolem alpské oblasti, a proto je kravička ideální jako nositel image značky Milka, která je typická obsahem alpského mléka. A jak se stala kravička fialovou? Počátkem sedmdesátých let sledovala Milka strategii: „Neznámé změň na známé a známé změň na neznámé.“ Tak přeměnila Milka barvu krávy na obalu a vybarvila ji fialově. Fialová kravička se stala nezaměnitelným symbolem této čokolády.
Na výrobu čokolády Milka se používá jako důležitá součást výhradně alpské kravské mléko. Jelikož je v Alpách vzduch čistší než kdekoliv jinde, tím i voda průzračnější, tráva zelenější, tak i krávy dojí lepší mléko a z lepšího mléka vzniká jemnější a chutnější čokoláda.
Kravička Milka
Kravička Milka
V roce 1973 si kravička Milka poprvé zahrála svou hlavní roli v televizním reklamním spotu lákajíce k zážitkům nejjemnějšího pokušení a až do dnešního dne hrála hlavní roli ve více jak 110 reklamních spotech.
Krávička Milka se stala kultem – podobně jako reklamní slogan „Nejjemnější pokušení od dob, kdy existuje čokoláda“, který dosáhl velké známosti v německy mluvících zemích a který ještě dnes značku reprezentuje. S nárůstem televizní reklamy se stala kravička symbolem pro identifikaci všech produktů Milka.
Odpovědět