Re: Jaký je rozdíl mezi živějším a hperaktivním dítětem?
Hodně to tady popisujete a musím se s některými ztotožnit, dcera byla to samé. Na oknech a dveřích různé zástrčky, stále někde lezla po kuchyňské lince, obyvací stěně atd. S jídlem mi běhala a nedokázala posedět, nemohla si v klidu hrát, odbíhala. Ohledně čůrání velký problém, nechtěla chodit na záchod spíš neměla v tom svém běhání čas a radšíse vyčůrala v obyváku na koberec. Při tříleté prohlídce lékařka řekla zda se tak chová stále a poslala mě na vyšetření na neurologii a do PPP a na těchto místech bylo zjištěno ADHD, do školky začala chodit do speciální od 4 let a první rok jen na dvě hodiny denně a davkrát týdne, postupně se čas ve školce zvyšoval. Nástup do první třídy o rok dýl tedy v sedmi letech a pak bylo první velké rozčarování, musela jsem na psychiatrii a dostala také Ritalin a Rispen na noc, byla i agresivní a po dohodě s paní učitelkou a PPP začala vyuka doma, každý den se doma ráno dvě hodiny učila matematiku a Čj doma a pak na dvě hodiny do školy a to po dva roky, ve škole nebyla schopná sedět při vyučování, potřebovala opravdu neustálé podněty k činnosti tedy individuální přístup. V páté třídě začaly největší problémy s kolektivem, děti viděly, že se k ní přistupuje jinak a byl velký nátlak na její přeřazení do jiné školy a nyní třetím rokem chodí do praktické školy. Přešly jsem na Concertu a byla asi tři roky bez Rispenu a nyní jsem si lékařce o něj řekla opět, začala mít zas různé agresivní výpady a bohužel se spolužáky jsou problémy i tam, ovšem s dětmi, kteří jsou velmi postižené vychází dobře. bhěm té doby jsem hodně změnila přístup k výchově všeobecně, také jsem slyšela neumíš ji vychovat a já bych ji nasekala ale to nemá žádný účinek a jen rozmlouvat a brát ji jako rovnocenou se mnou a funguje to, tedy tak nějak, není to dobré to v žádném případě. Má spíš taková období, jednou za dva měsíce vždy tak 14 dní to je na zbláznění. Ještě k té logopedii tak jsme začaly chodit v první třídě a paní logopedka si dala vždy ten čas, že ji i nechala skákat 5 minut přes švihadlo a pak se zas učila mluvit a nebo ji dala pak něco číst a zas mluvit, nešlo to najednou celou půl hodinu.
Odpovědět