Opravili to vlepením nové vložky a boty mě začaly tlačit, malíček se mi sunul do jiné prohlubně- prostě fakt se to nedalo. Tak jsem je šla vrátit s tím, že už je nechci a oni, že to určitě peníze vrátí... po 14 dnech jsem tam volala prý jo, reklamaci uznali, ale peníze mi nevrátí na ruku v hotovosti, ale stylem nějaké předplacené karty, kterou musím tuším o půl roku vyčerpat a že zimní boty už ale skoro žádné nemají a já, že je prosinec a v čem jako budu chodit? No někde si koupíte jiné, kráva jedna 

Jo a prý jednají v souladu s reklamačními podmínkami ~t ~Tak jsem jí řekla, že jdu volat na ČOI... další den jsem tam šla, ještě mi u Bati ukázali jejich reklamační řád, že mi skutečně musí vyplatit peníze v hotovosti... přišla jsem do Rena vyzkoušela pár bot a šla jsem za paní, že fakt u nich boty nevyberu a na nové nemám, tudíž prosím ať přijde vedoucí a ukáže mi v jejich reklamačním řádu, kde je to co mi den předtím říkala. Paní, že už ví, kdo jsem a že mi samozřejmě peníze vyplatí 
Ono není potřeba řvát, fakt je stačí umlátit argumenty
Nicméně u Rena koupím už tak max. bačkory 
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.