Re: Mají být sourozenci v jedné školkové třídě?
Boží ženo, zapomeň na řečnické cvičení ... naše děti jsou typický příklad. Jakékoli neznamé prostředí znamená, že mladší podporuje staršího, protože ten změny nerad, zatímco mladší je zbožňuje.
A podpora je pasívní, stačí jen přítomnost, ale i aktivní. Mladší je schopná vzít staršího za ruku a doprovodit ho, případně to za něj i vyřídit. Ona zase mnohem hůř mluví, takže starší to posléze přeloží, ale tu první bariéru neznámého překonává ta mladší.
U nás to bylo jednoduché - malá školkas jednou smíšenou třídou. Ale děti stejně toužily být spolu, starší se šíleně těšil, až tam bude mít mladší a ona se nemohla dočkat školky jako takové. A to, kde "společně" nedělá dobrotu snad učitelky brzo zjistí. U nás to bylo u jídla, tak je rozsadili každého k jinému stolku a bylo to.
Zakladatelko, to asi záleží hlavně na těch dětech, případně na organizaci pro tebe a školku. Nedá se vymyslet univerzální řešení,jako nikdy s ničím

Odpovědět