4.3.2016 9:10:15 Lubar
Re: Organizace práce domškolních učitelek
Kotrmelko, my jsme se k systému jeden předmět dlouho dostali právě díky tomu, že ho fakt nebavila matika a v jednu chvíli mu opravdu nešla... Šla jsem do toho intuitivně, pravda, trochu z paniky, že v matice začíná být strašně pozadu a že to musíme dohnat :D No a tak jsem hledala cesty, jak mu v tom pomoct a zkoušeli jsme to různě. Zdůrazňuju, že učebnice v podstatě nepoužíváme vůbec, maximálně jim z toho občas dám nějaké cvičení, ale není to nijak systematické.
S tou matikou to bylo tak, že jsme se potřebovali dostat přes násobilku, sčítání velkých čísel, písemné dělení a tak ... no a matika je tak úžasně pestrá (což mimochodem je čeština taky), že jsme střídali doplňkové činnosti v matematice (rýsování, stolní hry, měření, tablet a podobně) s tím "drilováním," aby to už docvaklo... a ono to fakt sedlo :D A dneska už to děti ani jinak nechtěj, zrovna nedávno jsem to s nima řešila ....
Mmch - k češtině jsme se teď dostali tak, že sám od sebe začal díky aplikaci v tabletu určovat podmět a přísudek a chtěl se v tom šťourat víc

Odpovědět