23.1.2017 21:51:31 Delete
Re: středa
Kájo,
já mám se známkováním problém obrovský, přesto se považuju za celkem dobrou učitelku. Dokonce si myslím, že právě proto, že mám se známkováním problém a nejsou pro mě děti jen ta čísla, tak jsem dobrá učitelka. Ono je totiž celkem snadné fungovat na vlně nová látka - procvičení - známka (nebo i řada známek bez procvičení, když na to přijde) a na závěr průmět bez přemýšlení...a dnešní způsob využívání Bakalářů k tomu vede. Každá známka musí být zapsaná, Bakaláři známky zprůměrují, v lepším případě váženýmj průměrem, a je známka na vysvědčení....čísla, čísla, čísla...děti až na posledním místě.
Janina na gymplu už konečně dobrý, bude mít trojky, asi dvě (matika a dějepis), což mě těší, taky mohla mít z obojího čtyřku a to první čtvrtletí se v tom všem dost zmítala kvůli matikářce (a to měla matiku vždycky ráda). Takže K. řešil ve škole osobně a mělo to efekt, učitelka je prý hodnější (jako že přívětivější, ne že by měla nižší požadavky) a Janina už chodí do školy ráda. Všechny holky měly v primě alespoň dvě trojky (Lenka dvě, Pája tři, Péťa čtyři, myslím), teď je z Lenky premiantka, od sekundy s vysnamenáním, Pája jde v jejích šlépějích, Péťa naprosto vyniká v jazycích a naučila se učit a v přípravě do školy je velmi zodpovědná a asi nejsamostatnější, takže i s jednou trojkou, která jí teď asi vychází z chemie jsem spokojená. Z angličtiny má už z loňska certifikát na úroveň, která je očekávaná na konci základky, příští rok bude mít pravděpodobně FCE, což běžně stačí na VŠ, hodně ji baví španělština, sama se učí portugalštinu, v plánu má němčinu....jen tedy doufáme, že se příští rok dostane na gympl k holkám, abychom už nemuseli platit školné, tak to je jediný důvod, proč mi ta trojka z chemie trochu vadí, sebere jí to body u přijímaček. Ale jinak z nich mám radost, ne kvůli známkám, ale že je prostě baví učení a škola, že se vyléčily z té nechuti, co jim způsobila místní základka....
Odpovědět