8.11.2023 16:38:13 Delete
Re: Známkujete sešity?
Mediano,
pokud máš na mysli nějakou knihu nebo tak něco, tak to nemám.
Já čerpám z toho, co kolem mě projde. A protože jsem v tomhle směru fakt ulítlá a o škole jsem schopná číst, mluvit, sledovat prakticky cokoliv, prochází toho kolem mě dost.
Hodně se ptám samotných dětí, proč dělají tohle nebo tamto, jak jim funguje, co dělají. Někdy je až neuvěřitelné, co se už malým dětem rojí v hlavě, jak uvažují nad tím, co dělají. Ony to třeba nedokážou dobře popsat, takže se soustředím na to ty jejich myšlenky pochopit, a pak s tím můžu pracovat. Buď směřovat to konkrétní dítě podle toho, co jsem o něm zjistila, nebo třeba tu jeho myšlenku předložit ostatním a tím někomu dalšímu pomoct s nalezením vlastního způsobu.
Navíc se to asi bude lišit podle druhu činnosti a oblasti.
Na tom prvním stupni je super, že těch faktických informací není tolik, takže se můžeš soustředit na pestrost. Jednu věc dělat deseti různými způsoby. A pak o tom s těmi dětmi mluvit. V terciálním vzdělávání už by tohle měli mít studenti osahané a vědomě používané.
Takže jsem ti mnoha slovy asi poradila velké nic

.
Odpovědět