6.9.2006 10:31:21 Dana M.,syn4/2001,dcera10/2004
WŠ a její specifika
Na WŠ jsou přijímány šechny děti a není určená především pro děti s poruchami učeníVýuka probíha v epochách,předměty se vzájemně propojují.Děti dělají spolěčně vše.pletou,řežou,kovajíatd.nejde o výsledek,ale spol.prožitek.Od1.třídy mají 2 cizí jazyky.Po celou docházku mají 1třídního.Na WŠ se neznámkuje,ale děti jsou hodnoceny slovně.
Před zápisem do první třídy probíhají informační schůzky s p.učitelkou,kde se dozvíte veškeré informace a podle kterých se můžete rozhodnout.A dítě nemusí nastoupit do školy,kde bylo u zápisu,takže se můžete rozmýšlet až do příštího srpna.
Myslím,že na této škole děti rozvíjejí jak po stránce rozumové,tak i umělecké,kreativní praktické a sociální. Děti také zkouší hrát na různé hud.nástroje,malují(stále jde spíše o prožitek).nemají učebnice,vytvářejí si vlastní sešity,používají encyklopedie,atlasy atd.
To je asi tak vše,co vím.
Odpovědět