| Monty | 129940 |
|
|
17.6.2016 11:04:28
"Vydržel by tvůj syn den za dnem takhle sabotovat odpoledne a mrhat vlastním časem?"
LoroX, úplně bez problémů, bude si v hlavě myslet na svý věci a skvěle se přitom zabaví. Mnohkrát vyzkoušeno několika rodinnými příslušníky. |
| Monty | 129940 |
|
|
17.6.2016 11:01:41
|
| Monty | 129940 |
|
|
17.6.2016 11:01:41
Z+2,
mně přijde, že se tu bavím s hluchými. Tedy v tomto případě slepými. ![]() Po sto padesáté - učitelka mu řekne, že má něco dělat a prozradí i co. Pro větší efekt je přivolán jiný učitel téhož předmětu z jiné školy na individuální konzultaci. Ten mu řekne, co má dělat, dá mu i velmi podrobný a praktický návod. Rodič nakoupí literaturu, vytiskne x sad papírů s příklady. Dítě si jich nevšimne, prostě to NEDĚLÁ, odmítá to dělat. Co může udělat učitel? Nebo rodič? Zbít ho? Přivázat k topení? Nedat mu najíst? A tím bych to už asi uzavřela, je to tu pořád dokola, úplně zbytečně. |
| Z+2 | 109449 |
|
|
17.6.2016 10:53:20
Monty, co by měla dělat? No naučit ho to. Případně si zavolat Tebe a spolu se dohodnout jak ho to naučíte.
Osobně jsem přesvědčený, že se vám ho povedlo přesvědčit, že se počítat naučit nemůže a tak ze strachu, že neuspěje se o to ani nesnaží. Ale to je jen pohled přes to jak ten problém tady poslední roky popisuješ. |
| Monty | 129940 |
|
|
17.6.2016 10:52:42
Anett,
no, řekla bych, že to taky chápeš jinak, než to bylo myšleno. Ale na tom nezáleží. Každému, co jeho jest. ![]() |
| Z+2 | 109449 |
|
|
17.6.2016 10:48:45
Tak v současném světě se najde citát odborníka potvrzující jakýkoliv nesmysl. To co citovala Monty nesmysl je na první pohled.
|
| Monty | 129940 |
|
|
17.6.2016 10:45:28
|
| Monty | 129940 |
|
|
17.6.2016 10:45:27
LoroX,
já bych fakt ráda viděla JAK bys to v praxi dělala, když to dítě NEBUDE spolupracovat. Už jsem to tu četla od x lidí, jak by to nedovolili. No, tak jo, mají kliku, že to nemusí řešit a mají děti, který se v tomhle směru nějak "ukočírovat" dají. Učitelka na druhým stupni si samozřejmě všimla HNED, že pomalu počítá a že ho to zdržuje. Ale taky nemá kouzelnou hůlku, že. Ona ho k tomu může zkoušet donutit těmi špatnými známkami, a když to nefunguje, má dělat co? ![]() |
| Z+2 | 109449 |
|
|
17.6.2016 10:45:07
Dano, myslím, že nemáš úplně pravdu. Protože pokud by to tak bylo, nebyly by všechny "Montesori" školy v Praze a okolí tak nabité.
Tlak na víceletá gymnázia je důsledkem více důvodů. Od výhody ve vzdělávání se s inteligentními a pracovitými spolužáky s dobrou budoucností po současnou nekvalitu druhých stupňů na velké části ZŠ. No a pokud začnou platit pravidla pro inkluzi, tak to může školám významně prospět, od automatických peněz na asistenty přes spoustu dalšího. Ve skutečnosti těch dětí co se do "normálních" ZŠ přesune bude minimum, ale měly by mít nárok na lepší servis. A část toho servisu spotřebují i děti normální. Praxe bude samozřejmě rozdílná v různých školách, ale inkluze pokud povede k nějakému přesunu, tak jen jako hysterická reakce na nepochopení skutečnosti. |
| Ropucha + 2 | 120300 |
|
|
17.6.2016 10:38:35
"Prvních sedm let nemají dělat nic intelektuálního, nemají mít odpoledne žádné kroužky. Mají být doma a trochu se nudit, to je nesmírně zdravé."
Monty, to je hloupost. Prvních sedm let života dětský mozek doslova "jede", schopnost učit se je obrovská a chuť učit se také. Samozřejmě je to individuální, každé dítě projevuje zájem o něco jiného, ale jsou i děti, které projevují zájem právě o tu "intelektuální" činnost a nudit se doma opravdu nechtějí a nevydrží. Ony děti také mají odlišný temperament, víš, každé dítě není klidné a lenivé. |
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.