| Evelyn1968,2děti | 6269 |
|
|
3.10.2023 11:38:08
Vrtáku, já si toho vážím.
|
| vlad. | 38059 |
|
|
3.10.2023 11:27:37
proti zpřístupnění dat jsou pacienti
v původním návrhu zákona o elektronizaci zdravotnictví to bylo |
| Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 | 39806 |
|
|
3.10.2023 11:19:21
nejhorší je, že ono by to teoreticky šlo, každá pojišťovna má tyhle údaje ve své databázi, třeba u vozp je mám doslova pod palce v aplikaci... jenže to by se musely propojit ty systémy všech pojišťoven... a dát přístup všem provozovatelům...
![]() každopádně vzhledem k tomu, že třeba na mamo tě může poslat gynekolog i praktik, mám dojem, že možnost dvojího čerpání je pořád ve hře, a nevyřeší to ani papírová žádanka... (no zrovna u praktika mám možnost si o žádanku požádat taky přes aplikaci, stejně jako si žádám o léky nebo objednávám termín - jeden z důvodů, proč zůstávám právě u tohoto praktika, ačkoliv je to "obchoďákový masokombinát" ) |
| Evelyn1968,2děti | 6269 |
|
|
3.10.2023 11:05:11
Mamce je 79, ta by mi dala, kdybych za ní šla něco komunikovat s lékařem
, všechno si obeha sama, většinou jede na kole, ještě před 5 lety běžně doprovázela dceru k lékařům, když nebyla plnoletá. |
| * Liv | 30003 |
|
|
3.10.2023 9:21:09
vlad to je velmi důležitý point - následná péče
a taky je nutno řícz, neexistuje žádná zdravotnickému zařízení přístupná centrální evidence, takže pracoviště vůbec netuší, zda dotyčný pac neabsolvoval stejné vyšetření na jiném pracovišti třeba předevčírem švédský stůl bezplatného zdravotnictví je pro některé lidi příliš svůdný... |
| vlad. | 38059 |
|
|
3.10.2023 9:09:22
A taky někdo musí být zodpovědný za léčbu pacienta, co dál s výsledkem vyšetření bez indikujícího lékaře?
|
| Čumča. | 160024 |
|
|
3.10.2023 9:09:02
ano, tak nějak, stát/pojišťovna takové vyšetření zaplatí, upomene atd., ale teda chce tu žádanku (nelogicky, já vím) - proto coby potomci máme svým seniorům pomáhat, myslet na to kapku za ně, žádanku vykomunikovat telefonicky u jejich praktika, seniora na mamografii zavézt atd.
|
| * Liv | 30003 |
|
|
3.10.2023 9:04:48
Pokud mi někdo kvalifikovaný vysvětlí,k čemu jsou dobré žádanky pro někoho,kdo už z podstaty(věk,pohlaví) splňuje pozadavek na úhradu ZP,budu moc ráda.
Katko, je to velmi jednoduché, nemá li zdravotnické zařízení žádanku na vyžádanou péči (což mamografie je), pojišťovna vyšetření neproplatí. Zjistí li pojišťovna při revizi (možno 4 roky zpětně!) že není archivovaná žádanka, tak úhradu strhne zpětně. Tak proto, milý Watsone. |
| Katka a 2 výrostci | 141251 |
|
3.10.2023 8:03:46
Ano,to víme.Diskutujeme zde o tom,proč tomu tak je u žen,které splňují obě kriteria pro bezplatné vyšetrení -pohlaví i věk.Obojí pojišťovna jednoznačně zná,stejne jako datum posledního vyšetření.Prostě ta žádanka nemá žádnou logiku.
|
| Čumča. | 160024 |
|
|
2.10.2023 22:59:05
je to nesmyslné papírování a tu žádanku by praktický lékař mohl ještě ten den zaslat elektronicky, houby by se stalo
, kdyby mu zavolalinicméně: to vyšetření je bezplatné, akorát je třeba myslet na ten papír ![]() |
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.