
Vyhrajte vstupenky na skvělý muzikál do Hudebního divadlo v Karlíně!
| Sam01 | 129844 |
|
|
13.2.2013 13:06:22
Monty,
ale to,že ti někdo něco ukáže přece neznamená,že to musíš koupit! Jenom ty musíš zvážit,jak moc to chceš nebo potřebuješ a jeslti na to máš nebo nemáš. Ad radost. Myslíš,že malá pozná rozdíl mezi novým a použitým křesílkem? Já sama jsem v tomhle bazárku nakupovala na obě děti a to jsem fakt nemusela šetřit. Jenom mi přišlo zbytečné kupovat nové krámy,když ti slouží třeba 4 měsíce. Moje děti dokonce měli hromadu věcí ze sekáče a dodnes si s kamarádkama přehazujeme věci po dětech. A to fakt není o nedostatku financí,ale o rozumném hospodaření. |
| Kudla2 | 58452 |
|
|
13.2.2013 13:05:54
Tak když se někdo snaží PŘESVĚDČIT mě, abych si to zboží koupila, tak mě k tomu vlastně NUTÍ???
![]() ![]() ![]() Jak je teda možný, že mě (a celou řadu z nás) nikdy nikdo NEDONUTIL nakoupit dětem spoustu novejch značkovejch hadříků nebo sobě kabelku LV? |
| Monty | 129940 |
|
|
13.2.2013 13:04:12
Sam,
Lucie na to v tu chvíli MĚLA. Zřejmě pro ni měly spoďáry od Beckhama aktuálně větší cenu než spotřebovaná elektřina. |
| Sam01 | 129844 |
|
|
13.2.2013 13:02:55
Monty,
na přidanou hodnotu kašlu.Pořád platí,že,když na něco mám,tak si to můžu (ne musím) koupit a,když na to nemám,tak si to holt nemůžu koupit. Je to o zvážení priorit. Pro mě by byla rozhodně přednější elektřina než kalhotky od Beckema,tedy pokud bych je nechtěla sundavat za prachy. |
| Monty | 129940 |
|
|
13.2.2013 13:00:35
Sam,
ona to bezpochyby ví. Ale chtěla mít taky jednou něco novýho, pro sebe i pro holčičku. Chtěla sobě, jí a bratrovi UDĚLAT RADOST. |
| Monty | 129940 |
|
|
13.2.2013 12:59:30
"To,že ti někdo za výlohou ukáže nějaké zboží neznamená,že tě nutí ho koupit."
A proč by ti ho jinak ukazoval a utrácel za kampaň? ![]() Samozřejmě, že tě chce přinutit ho koupit. A nutí tě k tomu mnoha různými cestami. |
| Sam01 | 129844 |
|
|
13.2.2013 12:56:24
Monty,
na tohle já nevěřím. To,že ti někdo za výlohou ukáže nějaké zboží neznamená,že tě nutí ho koupit.A nakrásně,když už bez něj nemůžeš být,tak si můžeš ledacos koupit z druhé ruky. Lucie evidentně ví,že existuje internet a ví,že existují second handy a bazárky,takže nemusela kupovat třeba Fisher price lehátko nové a nebo ty kalhotky. Ty určitě v reklamě neviděla. A nebo jsem o moc přišla já,protože jsem neviděla tu správnou reklamu. ![]() Tady se podívej za kolik by si lehátko pro malou mohla koupit,kdyby zašla do bazárku,který je od ní kousek.Za ty prachy mohla mít i věci pro malou i oblečení a splacenou část dluhu. tady |
| Monty | 129940 |
|
|
13.2.2013 12:55:55
Kromě toho, reklama ti nic nevnucuje, reklama tě upozorňuje na existenci něčeho a dodává k tomu falešnou "přidanou hodnotu".
Ty se na základě této "hodnoty" rozhoduješ, jestli pro tebe daný výrobek má nebo nemá "cenu". Lucie ví prd o mechanismech, které na ni používají kreativci a markeťáci. Takhle ona neuvažuje. On tak totiž neuvažuje skoro žádný zákazník, jen na každého platí něco trochu jiného. |
| Monty | 129940 |
|
|
13.2.2013 12:48:59
Sam,
mne ne, protože ty mechanismy znám a aktivně se na nich podílím. Jenže ani ty ani já nejsme cílová skupina. Lucie cílová skupina je. |
| Sam01 | 129844 |
|
|
13.2.2013 12:43:24
Jo a ta neviditelná ruka reklamy mě taky pobavila.
Tebe nutí utrácet reklama? Doteď jsem si myslela,že si kupuji jenom to co chci a na co mám a ne,že mě reklama nutí kupovat to,co někdo potřebuje prodat. Asi se budu muset doma poohlédnout co konkrétního mi reklama vnutila. ![]() |
Edudant a Francimor od Karla Poláčka v Hudebním divadle v Karlíně
Tipy na vánoční dárky pro celou rodinu
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město
Beseda a autogramiáda Aleny MornštajnovéPraha 1 Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.