| Silvie03 | 80313 |
|
|
4.8.2015 21:26:22
Jakože pracovníci info center by měli vědět o každém kameni v dosahu 50 km?
![]() |
| Silvie03 | 80313 |
|
|
4.8.2015 21:22:26
Místní se pozná podle místního slangu a podle toho, že volá pravidelně
![]() |
| Silvie03 | 80313 |
|
|
4.8.2015 21:21:15
Přesně tak. Přece cestu plánuju podle toho, co tam uvidím. A ne že přijedu na místo a pak otráveně zjistím, že jsem vlastně všude už byla nebo že mě to tam nezajímá.
|
| splechtulka & M+J+R | 35354 |
|
|
4.8.2015 21:08:31
Nnavštěvujeme, letáčky bereme, zdravíme běžně, děkujeme, ale za letáčky ne. Když ji tam nikdo chodit nebude, nemusí tam být a dostane padáka.
|
| margotka78 alias shit-roller | 108560 |
|
|
4.8.2015 20:43:39
tak tam může být měnící automat a šipka s nápisem WC
![]() |
| libik | 142094 |
|
|
4.8.2015 20:30:02
Paní ti ale rozmění na drobné a řekne ti, kam jít na záchod.
Jsem tolerantní typ, miluju íčka, to plzeňské speciálně. Možná je to tím, že jsem stará na nějaký drsný soustředění na objekt, stačí pocity.. |
| Hr.ouda | 123574 |
|
|
4.8.2015 20:21:16
poslední info centrum, které jsem zcela impulzivně navštívila, byo v Bojkovicích - neplánovaně jsme tamtudy projížděli, nikdy jsem tam nebyla, ale něco z historie naší rodiny se k tomu váže - zcela nepřipravena jsem vzrhla do infocentra, kde jsem naztohla zcela nepřipraveného muže s napůl osobním dotazem :))) , byl zaskočen, ale vědom si svého poslání hledat, tisknul, lovil v paměti, nasměroval, :))))
Myslím si, že pracovník infocentra, která sám sebe nevnímá jako úředníka a stroj na předávání standardizovanéh balíčku informací je velmi užitečná osoba :))) |
| Hr.ouda | 123574 |
|
|
4.8.2015 20:13:52
Tak za sebe - považuju se za poměrně zvídavý a systematický typ, co se shromažďování, třídění, analyzování informací týče
takže pokud bych pracovala v info centru a tato práce měla delší časovou perpektivu, považovala bych za svoji povinnost i potešení - zapátrat, co je v okolí k videní a sama v rámci výletů co nejvíce míst navštívit - poku by mi někdo dal zpětnou vazbu, že nekde už byl a "nebylo to vono", tak bych určitě aktivně zjišťovala, v čem byl problém, co se jim nelíbilo, zklamalo atd - abych mohla podobně nalafěným klientům poskytnout zevrbnější informaci - rozdávat letáky umí každý, pokud bych pracovala v info centru v regionu, k němž mám osobní vztah, považovala bych za svoji povinnost turisty nadchnout:))) |
| margotka78 alias shit-roller | 108560 |
|
|
4.8.2015 20:12:25
mě to taky šokuje.
To tam může být informační panel a umělá kytka ( místo paní) ![]() |
| Hr.ouda | 123574 |
|
|
4.8.2015 20:08:40
dost mne šokuje, když přijdu do infocentra a vím víc než jeho zaměstnanci - z běžně dostupných zdrojů , taky mám tajnou touhu získat nejaký tip , který znají jen místní a zasvecenci :)))
|
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město
Beseda a autogramiáda Aleny MornštajnovéPraha 1
Labyrintem Malostranských dvorkůPraha 1
Advent v PískuPísek
Macramé workshopPraha 9 Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.