| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Záliby : Turistika

  (?)
[<<Předchozích 1760] Názory 17611770 z 2203  [Dalších 433 >>]
Silvie03 80313
4.8.2015 21:26:22
Jakože pracovníci info center by měli vědět o každém kameni v dosahu 50 km? ~8~
Silvie03 80313
4.8.2015 21:22:26
Místní se pozná podle místního slangu a podle toho, že volá pravidelně :-)
Silvie03 80313
4.8.2015 21:21:15
Přesně tak. Přece cestu plánuju podle toho, co tam uvidím. A ne že přijedu na místo a pak otráveně zjistím, že jsem vlastně všude už byla nebo že mě to tam nezajímá.
splechtulka & M+J+R 35354
4.8.2015 21:08:31
Nnavštěvujeme, letáčky bereme, zdravíme běžně, děkujeme, ale za letáčky ne. Když ji tam nikdo chodit nebude, nemusí tam být a dostane padáka.
margotka78 alias shit-roller 108560
4.8.2015 20:43:39
tak tam může být měnící automat a šipka s nápisem WC ~:-D
libik 142094
4.8.2015 20:30:02
Paní ti ale rozmění na drobné a řekne ti, kam jít na záchod.

Jsem tolerantní typ, miluju íčka, to plzeňské speciálně. Možná je to tím, že jsem stará na nějaký drsný soustředění na objekt, stačí pocity..
Hr.ouda 123574
4.8.2015 20:21:16
poslední info centrum, které jsem zcela impulzivně navštívila, byo v Bojkovicích - neplánovaně jsme tamtudy projížděli, nikdy jsem tam nebyla, ale něco z historie naší rodiny se k tomu váže - zcela nepřipravena jsem vzrhla do infocentra, kde jsem naztohla zcela nepřipraveného muže s napůl osobním dotazem :))) , byl zaskočen, ale vědom si svého poslání hledat, tisknul, lovil v paměti, nasměroval, :))))

Myslím si, že pracovník infocentra, která sám sebe nevnímá jako úředníka a stroj na předávání standardizovanéh balíčku informací je velmi užitečná osoba :)))
Hr.ouda 123574
4.8.2015 20:13:52
Tak za sebe - považuju se za poměrně zvídavý a systematický typ, co se shromažďování, třídění, analyzování informací týče

takže pokud bych pracovala v info centru a tato práce měla delší časovou perpektivu, považovala bych za svoji povinnost i potešení

- zapátrat, co je v okolí k videní a sama v rámci výletů co nejvíce míst navštívit
- poku by mi někdo dal zpětnou vazbu, že nekde už byl a "nebylo to vono", tak bych určitě aktivně zjišťovala, v čem byl problém, co se jim nelíbilo, zklamalo atd - abych mohla podobně nalafěným klientům poskytnout zevrbnější informaci
- rozdávat letáky umí každý, pokud bych pracovala v info centru v regionu, k němž mám osobní vztah, považovala bych za svoji povinnost turisty nadchnout:)))
margotka78 alias shit-roller 108560
4.8.2015 20:12:25
mě to taky šokuje.
To tam může být informační panel a umělá kytka ( místo paní) ~:(
Hr.ouda 123574
4.8.2015 20:08:40
dost mne šokuje, když přijdu do infocentra a vím víc než jeho zaměstnanci - z běžně dostupných zdrojů , taky mám tajnou touhu získat nejaký tip , který znají jen místní a zasvecenci :)))

[<<Předchozích 1760] Názory 17611770 z 2203  [Dalších 433 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.