
Vyhrajte vstupenky na skvělý muzikál do Hudebního divadlo v Karlíně!
| eldorado |
| • |
20.10.2005 17:50:44
Na to, že dělate ve službách, jste moc toho nepochopila, rozhodně si nestěžuju, a že má člověk z toho nervy, tak to má většinou ze služeb - ostatně, já si službu objednala (viz. problém s přepravou) Rozhodně vám tu nepláču na rameni, takže vaše rada, abych nepodnikala se jaksi míjí účinkem :-)Pokud nejste i přes mou omluvu nadále uspokojena, doporučím Vám cenově stejného dodavatele na rámečky - dodací lhůta minimálně 3 měsíce, nebo si pro své nákupy vyberte jiný e-shop, je jich na netu spousta.
|
| rascal-ka | 15516 |
|
|
20.10.2005 17:35:02
Evo, nezlobte se na mě, ale mě jako zákazníka, Vaše problémy s dodavatelem nezajímají. Taky podnikám, ne v obchodu, ale ve službách, a taky mám problémy (ostatně, kdo je nemá, že?) a moje klienty to taky nezajímá. To je holt podnikání! Jestli nechcete mít nervy - nepodnikejte.
|
| eldorado |
| • |
20.10.2005 17:18:03
rozhodne nejsem jina, jen nemam na starosti jen jednoho zakaznika, ale mnohem vic, dodavky neprichazeji, jak maji a vubec, pustit se do obchodovani neni zadna slast. Nepreju vam mit nervy z toho, ze dodavatel posle napriklad barvy a ty se toulaji po vlastech ceskych cely mesic, a prepravce nevi, kde ten balik je, pak to zakaznikum vysvetlujte. Proto, kdyz uz neco neprijde, tak to na vlastni naklady doposilam, aby na to zakaznik nedoplatil. A rozhodne to neni o tom, ze si namaluju e-shop a potom cely den sedim u netu. Sama mate rodinu a deti, tak vite, co to obnasi, ja jsem na matersky s 9-mesicni dcerkou a jeste se snazim holkam z netu zajistit levne ramecky, koralky, sklicka na sperky.
|
| rascal-ka | 15516 |
|
|
20.10.2005 16:49:27
Máte pravdu, nemusela jsem to rozmáznout v diskusi, omlouvám se. Ale stejně si myslím, že závazky se mají plnit. Já osobně pokud někomu něco dlužím, tak na to myslím neustále, je mi to nepříjemné a rozhodně nezapomínám. Každý jsme ale jiný, bohužel.
|
| eldorado |
| • |
20.10.2005 16:20:40
máte pravdu, te´d je pozdě plakat nad rozlitým mlékem, já udělala chybu (míním tím nedoposlané 4 rámečky - rozhodně ne dlouhou dodací dobu - 7 dní není hodně), za což se Vám veřejně omlouvám, ovšem Vy jste taky udělala, byť jen malou, a to tu, že než by jste tedy zavolala, jak je to s tou dodávkou - když už tedy nechcete telefonovat, tak napsat maila, mohlo se to rozhodně vyřešit mnohem dřív a jistě k vaší spokojenosti. Ještě teď veřejně dodávám, že ač jsem Vám napsala, že balíček pofrčí na poštu, tak tam pofrčí až zítra, protože teď už bohužel nemám auto. A jak Vám to dlouho pujde poštou, to už bohužel není můj problém, ani moje chyba.
|
| rascal-ka | 15516 |
|
|
20.10.2005 16:11:22
Taky se tu nemíním hádat, je to tvrzení proti tvrzení, takže teď už to stejně nevyřešíme.
|
| eldorado |
| • |
20.10.2005 16:00:57
Ne, rozhodně se tu nemíním hádat, ostatně ani to není moje hobby. K dodacím podmínkám, máme psáno, že od platby dodáme od 3 do 21 dnů, což ve vašem případě bylo splněno. Tak jak jste telefonovala, no nevím, tolikrát to určitě nebylo a rozhodně jsem vám neřekla, že to posílám okamžitě, pokud rámečky nebyly, ovšem ted nad tím polemizovat je těžké, je to přeci jen delší doba a zákazníků je hodně, nemůže si člověk pamatovat jednoho jediného, byt jak se zdá, nespokojeného, ale právě v tom případě je mnohem lepší svou nespokojenost nejdříve prodiskutovat s viníkem a poté, pokud by nedošlo k nápravě, tak s klidným srdcem a svědomím ventilovat veřejně.
|
| rascal-ka | 15516 |
|
|
20.10.2005 15:43:58
Asi nemá cenu se tu hádat, ale volat Vám bylo podle mě zbytečné. Po svojí objednávce jsem Vám volala, že na rámečky moc spěchám, slíbila jste okamžité odeslání, volala jsem po druhé, po třetí a rámečky mi došly za 10 dní. Není to sice dlouhá doba, ale já Vás telefonicky prosila o maximální rychlost. Domluvily jsme se na odeslání na určitý den a Vy jste to poslala o týden později, že jste myslela ten den, ale až za týden. Takže už jsem opravdu nechtěla ztrácet čas a ani peníze telefonáty.
A k mému příspěvku, jen jsem reagovala na dotaz jiné ubrouskářky a popsala vlastní zkušenost. Na svůj názor mám doufám právo. |
| eldorado |
| • |
20.10.2005 15:29:20
prostě mě to nedá, abych se neozvala. K dodací lhůtě - nezlobte se na mě Kláro, ale myslíte si, že od objednávky po odeslání 7 dní je neuvěřitelně dlouhá dodací lhůta?
15/08/2005 10:51:23 Přijato Prosím o platbu předem na Váš účet a zaslání doporučeně (ne dobírka). Děkuji. 15/08/2005 11:38:46 Přijato Vaše platba došla na náš účet s úctou... Eva Porschová 22/08/2005 17:50:57 Odesláno Co se týče neúplné dodávky, nebyly již další rámečky, z Vašich objednaných 63 kusů jsem Vám neposlala 4 kousky, stát se může ledacos, například i to, že jsem omylem přidala vaši neúplně vyřízenou zakázku mezi vyřízené. Stačilo zvednout telefon, nebo mailnout s tím ,že hele, jak to je, nezapoměla jste na mě? Tloukla bych se do hlavy a hned napravila svoji chybu, ale co mě dokáže vytočit, je to, že než někdo zvedne telefon, raději udělá extra reklamu na diskuzích. Okamžitě jsem |Vám napsala mail, vaši zakázku dohledala a ted už to máte zabalený a pofrčí to na poštu, ještě jsem Vám napsala, že ten 1 velikonoční ubrousek, co tam taky nebyl, bohužel není dodaný, že Vám dám místo toho jiný, který se vám bude určitě líbit. Jako omluvu za svou blbost jsem Vám tam chtěla ještě něco přiložit, ovšem za poskytnotou reklamu, byť podanou jednostrnně Vám přesto děkuji :-)) |
| rascal-ka | 15516 |
|
|
20.10.2005 14:52:11
Tak Eva Porschová se právě ozvala, omylem zařadili moji objednávku mezi vyřízené, ha ha ha, mají v tom pěknej bordel.
|
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město
Beseda a autogramiáda Aleny MornštajnovéPraha 1
Labyrintem Malostranských dvorkůPraha 1 Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.