
Vyhrajte vstupenky na skvělý muzikál do Hudebního divadlo v Karlíně!
| Delete | 8214 |
|
|
1.3.2016 21:47:20
V 6:30 odjíždím do práce (někdy taky v 6:15), v 17:30 (někdy taky v 18:00 i později) se vracím.
Když se s dcerou potkám, tak se zeptám, co vzládla udělat (většinou nic), pak jde spát ona nebo já, nebo obě... Když neusnu, do dvou mám co dělat s přípravama, pak si jdu na 4 hodiny lehnout. Když usnu, vstanu před jednou a mám do šesti co dělat s přípravama.... Domácnost nestíhám. Děti tak někde mezi usnutíma a přípravama. Vaří manžel. O víkendu někdy něco uděláme. O prázdninách pak během dvou dnů uděláme práci třeba za měsíc... Rozhodně ne značka ideál. Ale prý pořád lepší, než ve škole, se dalo dítě slyšet...což asi o té bývalé škole vypovídá dost... No a nejlepší je, když jde dítě do Montessorky, i když tam taky neudělá vždy to, co by asi udělat měla, ale je to jedno, protože dělá alespoň něco. |
| noemmi | 66862 |
|
|
1.3.2016 21:32:41
Semikrásko, velmi se těším na odpovědi.
Já mám delší dobu pocit, že toho mám víc, než může jeden člověk zvládat. Manžel mi často říká, ať si najdu nějakou výpomoc. Kéž by to bylo tak snadné. Takže já to nezvládám vůbec ideálně. Nicméně mé zlaté pravidlo, které má velikou pravdu. Ráno dělá celý den. A večer dělá ráno. A taky citát Bena Franklina. Early to bed, early to rise, makes a man weathy, healthy and wise. |
| 7kráska | 18433 |
|
|
1.3.2016 21:06:08
Jsem tu s novým dotazem.
Jak máte zorganizovaný čas přes celý den? Kdy učíte? Kdy vaříte? Kdy se staráte o domácnost? Máte čas na své koníčky? Jak dlouho necháváte hrát děti na tbl, pc atd.? Narazila jsem totiž dnes na problém, kdy manžel má dojem, že toho málo stihnu (klasika, asi to znáte) a já mu nehodlám dokazovat, co všechno dělám či nedělám, ale zajímá mě, jak to doma funguje u vás ostatních, kdy co děláte a tak. |
| 77kraska | 132593 |
|
1.3.2016 13:49:35
mam nake, kde se musi doplnovat...tvorila jsem je sama...narocnost pro patou tridu, ale myslim, ze neuskodi
chces je poslat? |
| simiki+koťátko 03/07 | 44774 |
|
|
1.3.2016 13:20:54
http://pravopisne.cz/2011/12/najdete-chybne-vety/ a klikněte i na další
|
| Líza | 17721 |
|
|
1.3.2016 13:12:46
Ze internetu jsem stahovala úryvky, kopírovala do textových souborů a vkládala sama chyby. V jednoduchosti je krása ;)
|
| borovice + 5 | 35110 |
|
|
1.3.2016 13:08:07
Ahoj třeba mi poradíte
![]() Potřebovala bych pro dceru v rámci přípravy na přijímací zkoušky na 6leté gymnázium texty určené k opravování. Texty kde jsou schválně překlepy, špatná gramatika, chybí čárky ve větách apod. Může to být na internetu, ke stažení a nebo k zakoupení jako nějaká brožura. Náročnost 7. třída, díky. |
| Delete | 8214 |
|
|
29.2.2016 18:34:56
withep,
když směřuje konec tužky do strany nebo dokonce jakoby od tebe, tak píšeš jen rukou, čímž ji strašně zatěžuješ, napínají se svaly, co mají zůstat uvolněné, a při delším psaní může ruka bolet. Když směřuje konec tužky plus mínus k rameni, tak se při psaní hýbe celá paže, pohyb vychází z ramene, ruka od zápěstí dolů je spíš držák na tužku, není tak zatěžovaná a nebolí. No a co se týče korigování úchopu, stejně jako ve všem platí, že je jednodušší naučit rovnou dobře, než přeučovat něco, co je naučené špatně. Takže spíš volit vhodné psací potřeby, které neumožní jinou volbu....prý je na to dobrá taková kulička na kreslení, nějaké ty křídy, tlusté pastelky a tak.... |
| withep | 93862 |
|
|
29.2.2016 13:05:41
Já neporadím víc než třeba Delete, ale taky jsme měli předškoláka s křečovitým úchopem 4 prsty, od zápisu do září se naučil na 3 prsty, i když pořád dost tlačí a úplně správný úchop asi nemá. Ale píše obstojně.
Jen bych se přiživila s dotazem - Delete? - u dcery jsem si myslela, že dávno drží tužku správně (3 prsty, uvolněně), ale teď u zápisu učitelka podotkla, že by měl konec tužky směřovat k rameni (směřuje do strany, někdy možná i víc dopředu než dozadu). Ale nedokázala mi vysvětlit, proč přesně. Je to taky kvůli celkovému držení těla, zádům a tak?Mladší syn (téměř 3) drží tužku 4 prsty, jasně, je ještě malý, ale když vidím, že to samo od sebe spíš nepřejde, napadlo mě, v jakém věku je vhodné ten úchop korigovat (čím dřív, tím líp, aby si ho co nejméně zafixoval, nebo je to jedno a stačí až než půjde do školy)? |
| TaJ | 81121 |
|
|
28.2.2016 10:44:48
V tomhle my právě měli výhodu té speciálky, sice jsme dojížděli MHD, ale bylo fajn, že tam s nimi paní učitelky dělaly každý den chvilku logo skupinově a jednou týdně si je brala logopedka individuálně, plus kdykoli jsem potřebovala nějakou konzultaci, tak jsme se s paní logopedkou domluvily i mimo to... Jinak i náš dysfatik moc rád a hezky maluje a kreslí, hodně ho baví různé tvoření, letos si vymohl kroužek výtvarky v DDM
, jsem ráda, vím že většina dysfatiků malování spíš nesnáší, stejně jako knížky...náš obojí miluje![]() |
Edudant a Francimor od Karla Poláčka v Hudebním divadle v Karlíně
Tipy na vánoční dárky pro celou rodinu
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město
Beseda a autogramiáda Aleny MornštajnovéPraha 1
Labyrintem Malostranských dvorkůPraha 1 Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.