| Z+2 | 109449 |
|
|
1.5.2018 22:18:40
Modu bych ti vyignoroval vždy. Já z hovorů o věcech co mně nezajímají většinou vycouvám. Přestože o nich i něco tuším. Ale ono to nevadí. Já i rád poslouchám. když nevím, tak se ptám a většina lidí to ráda vysvětlí. To je velmi funkční strategie k hovoru s kýmkoliv.
![]() |
| K_at | 121378 |
|
1.5.2018 22:16:31
Monty, nápodobně. Čím to asi je? A to jsme dospělé. Evidentně nejsem jediná, která to ale nechápe.
|
| K_at | 121378 |
|
1.5.2018 22:15:49
Monty, já dobře vím, jakej kousek mám doma. A rozhodně nesvádím všechno na to "zlé" okolí. Ale ty většinu doby vlastně vysvětluješ, že chyba teda bude u toho "jinýho" děcka, protože přece jinde problém nebude. A že kdyby se dítě zamyslelo, jistě by zvládlo upravit svou osobnost tak, aby vyhovovalo.
|
| Monty | 129940 |
|
|
1.5.2018 22:15:44
Zefýr,
X krát jsem ti psala, že jste měli zjevně smůlu na školu, která neumí pracovat s dětmi s různou úrovní nadání nebo vědomostí. Nevím, jak jsi na základě toho přišla na vadné dítě. |
| Len | 108740 |
|
|
1.5.2018 22:14:57
Kat, aha. Tak po zprumerovani deti nevolam
![]() |
| Monty | 129940 |
|
|
1.5.2018 22:13:26
Kat,
očividně vůbec nechápeš, o čem tu celou dobu píšu. |
| K_at | 121378 |
|
1.5.2018 22:12:41
Len, mně jde o něco jiného. Diskuse začala na téma toho, jak neumíme inkludovat děti s jinými vzdělávacími potřebami. A že když se to umí, přijímá je v pohodě i kolektiv jako takovej. A najednou jsme u toho, že když se děcko, které je v něčem jiné, nezařadí do třídy, je to určitě tím, že prostě moc vyčnívá a má se nějak změnt. Zevšednit, zprůměrovat, zešedivět. Tohle nechápu! Nechápu vůbec to, kam se Montyiny myšlenky ubírají.
|
| Len | 108740 |
|
|
1.5.2018 22:11:50
Ha, ja po cteni Z a spojenim se sikanou myslela, ze REAL je nejaka nova sikanujici internetova hra. Fotbal me nenapadl a to ho tu ma manzel pusteny.
|
| Len | 108740 |
|
|
1.5.2018 22:09:12
Kat, chovani beznych spratku nesouvisi s inkluzi, najdes je na gymplech, zakladkach i specialkach. Pokud nejsou spratci, neni problem nezapadani, nikdo nevyuziva jinakosti. Ja byla vzdy jina, prvni stupen v pohode, druhy problem kvuli zcela "normalnim" detem, stredni skola v pohode. Neni problem byt jina, nemusis byt sedy prumer, pokud je kolektiv zdravy. S inkluzi to nema co delat, sikanuji hlavne zcela bezne deti.
|
| Monty | 129940 |
|
|
1.5.2018 22:08:56
Kat,
nikdo není ve všem v průměru. Představovat si, že děti oceňují jen průměrnost je kravina na entou. Stejně jako žít v bludu, že se běžně ve škole šikanuje proto, že je někdo "moc chytrej" nebo se dívá na jiný seriály. Ono se to může stát, protože některé děti jsou prostě zlé nebo blbě vychované, případně kombinace obojího, ale není to nejčastější možná varianta. Většinou je za tím něco jiného. Chápu ale, že svádět vinu na "zlé" nebo "hloupé" okolí je pohodlnější. |
Edudant a Francimor od Karla Poláčka v Hudebním divadle v Karlíně
Tipy na vánoční dárky pro celou rodinu
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.