| LadyP | 42915 |
|
|
19.7.2023 4:11:24
Děkuju za opravu chyby v názvu tématu
![]() |
| Rodinová | 140078 |
|
|
18.7.2023 21:59:55
Oni ted neberou do skoly deti s vadou reci typu nedokonale R a Ř?
|
| Malea | 84697 |
|
|
18.7.2023 21:30:03
U nás to samé. A taky logopedická školka.Syn ještě ve čtyřech letech nemluvil, i když jsme spolu s logopedkou dělali všechno možný. Tam se rozmluvil tak, že mohl nastoupit do školy bez odkladu. I když s vadou řeči. Ale kdybychom čekali, až se odstraní, nenastoupil by nikdy. R a Ř totiž pořád nemá dobré.
|
| Gladya, bývalá dasa, | 63023 |
|
|
18.7.2023 20:36:12
Soukromá školka nemusí být lepší než státní. Ale měla by nabízet něco navíc, kvůli čemu jsou rodiče ochotni platit školné.
Ovšem někdy jde jen o to, kde je volné místo. |
| Inka ..|-.|-.-|.- | 141843 |
|
|
18.7.2023 20:28:01
To záleží na každý konkrétní.
|
| Kaipa | 98564 |
|
18.7.2023 18:22:17
Zufi, to má tedy kolegyně štěstí, protože obecně jsou platy ve veřejném školství vyšší.
|
| K_at | 121378 |
|
18.7.2023 17:49:44
TaJ, myslím si, že u MŠ bude ta variabilita možností mnohem větší, než u ZŠ.
A nerozumím komentáři, že pedagog má sledovat, co se kde děje? Jako jak? Co přesně sledovat? Můžu sledovat různé odborné diskuse, změny, návrhy, ale pokud budu chtít vhled a zkušenosti (navíc do vedlejšího oboru), budu se ptát mj. Uzivatelů, případně zaměstnanců - když budu chtít pracovat třeba v soukr.ZŠ. ![]() |
| babi_ | 48341 |
|
|
18.7.2023 17:46:30
Prarodičům našich dětí nevadilo slovní hodnocení, jen chyby v textu na vysvědčení. Jejich mírná nedůvěra v instituci, kde se začíná v devět a během výuky se ozývá ze tříd dětský halas byla těmi chybami podpořena.
|
| TaJ | 81121 |
|
|
18.7.2023 17:36:12
Kosatko, to je teda důvod...
![]() |
| TaJ | 81121 |
|
|
18.7.2023 17:33:00
Zufi, no jo, ono to bude asi individuální, i rodiče jsou různí a podle toho mají různá očekávání co a jak by mělo být. Já mám zkušenost jen s takovou miniškoličkou, spíš dětskou skupinou, kam syn chodil rok předtím, než nastoupil do té speciální školky. Chodil tam jednou týdně, někdy dvakrát (mohli bychom ale klidně každý den), bylo to jen na dopoledne, svačinu si nosili s sebou, bylo tam jen asi 5 dětí, ale většinou méně. Dělali všechno možné, jako ve školce - nějaké pohybové aktivity, tvoření, hodně montessori činností, vyprávěli si, četli...bylo to v přízemí rodinného domku, bývali na zahradě, občas šli na procházku někam mimo, ale většinou byli ve třídě, nebo na zahradě. Synovi bylo tenkrát 3,5, začínali jsme chodit na logopedii, prakticky nemluvil, ale chodil tam moc rád a ohromně ho to posunulo dopředu. Bylo to tenkrát štěstí, že zrovna v té době, kdy jsme řešili, kam s ním, tak tam paní tu školičku otevřela.
Běžná školka v té době vůbec nepřicházela v úvahu. Ta speciální pak byla v pohodě, ale bylo tam cca 12 dětí (takže reálně většinou tak 7, vždycky byl někdo nemocný). |
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.