
Vyhrajte vstupenky na skvělý muzikál do Hudebního divadlo v Karlíně!
| byvala radka | 154149 |
|
10.11.2023 16:51:38
ja si myslim, ze usporadat si poznatky, udelat si nejaky vypis, osnovu dulezitych veci, je docela dobra dovednost
v praci se setkavam i s vysokoskolsky vzdelanymi lidmi, kteri neumi oaddelit podstatne od nepodstatneho, pri popisu problemu zacinaji odp rostredka apod Takze naucit se nejakemu strukture, organizaci uciva a urcitemu radu je docela dobra vec, a myslim si, ze to by mel byt primarni ucel zapisu v sesitech nehlede na to, ze samotnymi vypisky se to uz clovek nauci, takze si usetri praci |
| Federika | 14090 |
|
|
10.11.2023 16:33:34
Čumčo,
to mi přijde hrozný ![]() Takhle to měl kdysi ve 4. tříd syn, měl jen pasívní znalosti, uměl doplňovat. Byla jsem ráda, že přešel a naučil se to jinak,sám formulovat věty, sám formulovat myšlenky a dávat dohromady fakta. Jako doplněk,k učivu, proč ne. |
| Federika | 14090 |
|
|
10.11.2023 16:31:42
Ach jo, to je složitý
![]() Ale jak se pak ty děti mají naučit včas si ty poznámky dělat samy? |
| Čumča. | 160024 |
|
|
10.11.2023 15:52:45
Delete, mně přišly dobré doplňovačky - dítě si do předtištěných vět vpisuje nový termín nebo zásadní skutečnost s tím tématem spojenou
![]() |
| Delete | 8214 |
|
|
10.11.2023 15:16:43
Je to začarovaný kruh. Rodiče chtějí dobré známky, protože známky mají vliv na to, kam půjde dítě dál. Aby mělo dítě dobré známky, potřebuje kvalitní poznámky. Rodič po učiteli vyžaduje kvalitní zápisy. Když se ale snažíš děti učit, jak si dělat poznámky, rodič se vzteká, že se dítě neučí ty objemy dat jako kdysi on nebo na jiné škole jiné dítě. Navíc i většina běžných učitelek je přesvědčená, že to zásadní jsou ta data. Takže se do sešitu opisuje/diktuje/lepí minimální objemy dat, které se očekávají, že dítě na píše do testu. A když z toho někdo vybočí, je špatný učitel, protože z čeho se mají ti chudáci učit, když ani nemají pořádné poznámky.
![]() |
| Federika | 14090 |
|
|
9.11.2023 22:18:25
Delete, asi jsem optimista
![]() Starší sny šel po páté na gympl. Tam byli v šoku, že si někteří neumějí ze základky psát sami poznámky , tak jim uspořádali exra semináře, aby se to rychle naučili. Mladší už v páté poznámky psala sám a dcera teď taky, proto si tam přimalovává různý blbůstky a poznámky doplňuje svými.Občas i těmi, co moc s tématem nesouvisí ![]() Myslela jsem si,že na druhém stupni se už dětem nic nediktuje. |
| Federika | 14090 |
|
|
9.11.2023 22:15:23
Aleno, mají to tam veřejně napsaný, na stránkách,ale tuším, že ten výpočet mysleli trochu jinak. Jak by potom vypadaly ty body na škole, kam se hlásí dcera, to by to mohla rovnou zabalit
![]() Rodiče jsou myslím vyděšení ažaž, dokonce někteří už i v tuhle dobu. |
| TaJ | 81121 |
|
|
9.11.2023 22:13:12
Aleno, asi tak...já se počtem bodů děsit nenechám, prostě se syn bude snažit napsat to nejlíp, jak bude schopný a uvidíme. Navíc ještě některé školy budou přihlížet k vysvědčení, některé ne, některé budou mít ještě pohovory apod., to tím taky ještě trochu zamíchá...ono to nějak dopadne. Teď ještě vymyslet tu třetí školu (nebo učňák?)
![]() |
| Alena | 129302 |
|
9.11.2023 21:46:28
"Jestli to nutně znamená, že se zvedne počet bodů, to nevím, raději si ale k loňskému ten bodík, dva připočítávám." tak to je asi normalni, mirit obecne trochu vyse. Ale tvrzeni "zvedne se o 10 az 15 procent" znamena u prazskych gymplu klidne 12 bodu, cili nejhorsi prijati by meli treba 93 bodu a polovina by napsala testy na plny pocet :) a to je usmevna predstava. Takovýhle obecny vykrik akorat desi rodice.
|
| Delete | 8214 |
|
|
9.11.2023 21:16:48
Jsi docela optimista, když si myslíš, že na běžné základce si v těchto předmětech dělají děti samy poznámky. Buď opisují z tabule, nebo z nějaké prezentace, ale samostatně skoro nic.
A i já jsem jim vždycky zápisy psala, vždy postupně, jak jsme látku probírali (nebudu psát, jak jsem vykládala, protože já vlastně výklad moc nepraktikuju, nejvíc používám názorně demonstrační pokusy a pořád se jich na něco ptám). Měla bych sice představu, že je nechám na konci shrnout, co se dozvěděli a co stojí za zapsání, ale věčně bojuju s časem, to průběžné psaní zápisů se mi osvědčilo více, teda v matice a fyzice. Třeba v přírodopisu bych s nimi pracovala určitě jinak, takže by si ty zápisky nejspíš opravdu tvořili sami. Každopádně na základkách, kde jsem učila a kde jsem měla děti, si zápisky děti samostatně určitě nedělají. |
Edudant a Francimor od Karla Poláčka v Hudebním divadle v Karlíně
Tipy na vánoční dárky pro celou rodinu
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město
Beseda a autogramiáda Aleny MornštajnovéPraha 1 Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.