
Vyhrajte vstupenky na skvělý muzikál do Hudebního divadlo v Karlíně!
| Delete | 8214 |
|
|
8.11.2023 16:55:33
A co by se stalo, kdybys řekla, že sešity nepoužíváte? Vždyť to není povinné nějaký sešit vést.
Já zažila kontrolu sešitů naposledy před 9 lety, to si taky inspektorka vybrala náhodně asi tři školní a tři diktátové, ale vůbec nic mi k nim pak neřekla, takže ani netuším, na co koukala. Bavila se pak se mnou spíš o té hodině, pamatuju si, že ji tenkrát překvapilo, že jsem vlastně nekvalifikovaná. Od té doby nic. |
| Delete | 8214 |
|
|
8.11.2023 16:47:35
Okolíku,
akorát já tu píšu v dost jiném duchu než Majáková. Také nevidím důvod jakkoliv sešit dítěte hodnotit. To, že ho vybírám a kontroluji správnost výpočtů nebo konstrukcí, je jedna věc, ale absolutně nemám potřebu za cokoliv z toho dávat nějakou známku. Pro mě jako učitelku je sešit jedním ze způsobů komunikace a získávání informací potřebných k další práci s tím žákem. Pokud se bez něj žák obejde, jeho věc. |
| Majákova | 43170 |
|
|
8.11.2023 16:43:44
Delete, tak my jsme měli hloubkovou inspekci loni v květnu v každé třídě si inspektorka vybrala náhodně tři sešity ke kontrole.
|
| Delete | 8214 |
|
|
8.11.2023 16:38:13
Mediano,
pokud máš na mysli nějakou knihu nebo tak něco, tak to nemám. Já čerpám z toho, co kolem mě projde. A protože jsem v tomhle směru fakt ulítlá a o škole jsem schopná číst, mluvit, sledovat prakticky cokoliv, prochází toho kolem mě dost. Hodně se ptám samotných dětí, proč dělají tohle nebo tamto, jak jim funguje, co dělají. Někdy je až neuvěřitelné, co se už malým dětem rojí v hlavě, jak uvažují nad tím, co dělají. Ony to třeba nedokážou dobře popsat, takže se soustředím na to ty jejich myšlenky pochopit, a pak s tím můžu pracovat. Buď směřovat to konkrétní dítě podle toho, co jsem o něm zjistila, nebo třeba tu jeho myšlenku předložit ostatním a tím někomu dalšímu pomoct s nalezením vlastního způsobu. Navíc se to asi bude lišit podle druhu činnosti a oblasti. Na tom prvním stupni je super, že těch faktických informací není tolik, takže se můžeš soustředit na pestrost. Jednu věc dělat deseti různými způsoby. A pak o tom s těmi dětmi mluvit. V terciálním vzdělávání už by tohle měli mít studenti osahané a vědomě používané. Takže jsem ti mnoha slovy asi poradila velké nic . |
| Čumča. | 160024 |
|
|
8.11.2023 16:27:44
Aha, to už se ale dneska fakt neděje
![]() Já se snažím do vztahu dítě-učitel moc nevstupovat, a vůbec do spolupráce rodič-učitel nenechávám prosáknout moje zkušenosti z dětství...to byly moje vlastní mindroše, dcera řekla bych žádné nemá vlastně ano, patří mezi tři premiantky třídy a obě holčičky se zvláštně vymezují vůči dětem, co nejsou jedničkáři - apelují i na dceru, aby neměla dvojky, nedejbože trojku Dost výrazně se vymezují vůči dětem, které nejsou moc nadané.normálně mi dceru v jednu chvíli zmasírovaly, tou svou filozofií ![]() jsou tak svázané tím, co po nich chtějí rodiče, berou školu tak strašně vážně, kategorizují své vrstevníky ![]() vysloveně se mi ulevilo, když si vytvořila nové vazby s dětmi dejme tomu méně nadanými/snaživými, ale slyším z vedlejší místnosti, že s nimi celé odpoledne protlemí, blbnou a je podstatně spokojenější ![]() |
| Půlka psa | 24064 |
|
|
8.11.2023 16:16:07
![]() |
| Delete | 8214 |
|
|
8.11.2023 16:14:38
A co se týče hodnocení, pořád s tím mám problém. I u písemek bych nejradši končila jen bodovým hodnocením s doprovodným slovním komentářem, pokud je potřeba poradit, co dělat jinak.
Nějak si nemyslím, že je nutné, abych něco hodnotila. Dělá mi dobře předkládat různé možnosti, ukazovat různé cesty, jak se to nebo ono dá dělat, jsem schopná poskytnout zpětnou vazbu, nějaké návodné otázky k sebehodnocení, rozebrat s ním, co mu to nebo přináší, co mu na čem vyhovuje nebo nevyhovuje, ale nepřijde mi, že bych měla někomu určovat, co si z toho všeho má vybrat. |
| babi_ | 48341 |
|
|
8.11.2023 16:10:57
![]() |
| Delete | 8214 |
|
|
8.11.2023 16:04:31
no, já zrovna píšu, že inspekci sešity nezajímají. Byli u nás v lednu, prošli snad všechny třídy včetně přípravky a specek, předměty také napříč, sešit je nezajímal ani jeden. A to byli všichni z těch dlouholetých (nechci psát starých struktur, ale určitě v tom byli vycvičení a museli to kdysi dělat).
Zajímalo je, jestli vyučující ví, jaké děti s jakými potřebami učí, jak diferencuje a individualizuje výuku, spolupráce s AP, zapojenost všech dětí, faktická a didaktická správnost. |
| Federika | 14090 |
|
|
8.11.2023 16:00:55
No, ale to není důvod
![]() |
Edudant a Francimor od Karla Poláčka v Hudebním divadle v Karlíně
Tipy na vánoční dárky pro celou rodinu
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město
Beseda a autogramiáda Aleny MornštajnovéPraha 1 Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.