| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Zaměstnání

Soutěžte s muzikálem Edudant a Francimor

Vyhrajte vstupenky na skvělý muzikál do Hudebního divadlo v Karlíně!

  (?)
[<<Předchozích 900] Názory 901910 z 132728  [Dalších 131818 >>]
Zasjaj. 54917
19.2.2024 15:59:56
Babi, jo, to jsem si říkala, když jsem četla od Yuki o vedení školy. Učitelům není třeba říkat, co maj dělat. Znám jen své prostředí.
Yuki 00,03,07 49504
19.2.2024 15:57:17
Blanče, ale právě o tom to je, dokud bude ředitel školy mít na starosti jídelnu a zatékající střechu a modernizaci učeben a k tomu třetinový úvazek učení, těžko může vést školu k nějaké změně

a s tím souvisí to, že dokud nebude ředitel manažerem, který pracuje individuálně s učiteli, učitelé nebudou umět individuálně pracovat se svými žáky, hlavně to nebudou považovat za důležité
Blanče 42184
19.2.2024 15:36:33
Kat škola je sice svým způsobem extrém, ale já se přiznám, že mne zase překvapují čísla jako manažer na tři lidi. U školy to může fungovat proto, že je to (bohužel) hodně neměnný organismus a nepožaduje se po něm růst. Takže spousta věcí běží díky rutině. Jinak z mých zkušeností firma do dvaceti zaměstnanců bez větší řídící struktury (tj. třeba ve výrobě jsou mistři ale třeba max na půl den v týdnu) funguje většinou bez problémů, kritických bývá 30 a pak 50 lidí. Na druhou stranu výrobní firma s 55 zaměstnanci, která živí lidi jako sólo HR manažerku bez jakékoli jiné agendy je taky dle mého blbě. Ono z logiky věci o ty "jen manažery" či jejich parciální úvazky se zvyšuje počet krků, které musí firma uživit a to u menších firem nebývá snadné. S dnešními moderními nástroji, kdy se navíc spousta věcí, které dřív dělal třeba zmíněný mistr dá téměř zcela automatizovat (docházka, schvalování cesťáků, likvidace příjemek a výdejek, faktur, dovolených, sledování zmetkovitosti, výkonu, atd.) je člověk opravdu schopný řídit poměrně velký tým aniž rychle vyhoří. Je to vidět třeba na investičních projektech na univerzitě - pokud tomu týmu "jde o věc" a mají možnost získat např. zařízení za xy milionů, rozeberou si práci ve dvaceti lidech napříč pracovištěm, na projektu dělají třeba třetinu úvazku, je jich dvacet a pravidelná porada je jednou za týden 2 hodiny. Projekt má projekt manažera (taky na 1/3 úvazku) a asistentku na půl. A funguje to zcela v pohodě.
babi_ 48341
19.2.2024 15:30:45
Pavlo, ale my nevíme, kde to je - může to být výrobní linka.
babi_ 48341
19.2.2024 15:27:39
Zasjaj, záleží na obsahu toho "vést".
babi_ 48341
19.2.2024 15:25:19
Realita " pravidelné meetingy jeden na jednoho"

ukazují na určitou specifickou skupinu profesí, firemní kulturu... která zdaleka není všude.
U nás je sice 1:1 pravidelně, ovšem jednou za kvartál. Teamové porady máme 1x měsíčně.
Yuki 00,03,07 49504
19.2.2024 14:54:14
Kat, a k tomu má ředitel školy dost podprůměrný plat, vzhledem k ostatním vedoucím pracovníkům, obrovskou zodpovědnost a odměny závislý na tom, jak moc s ním kamarádí zřizovatel

fakt bych to nechtěla dělat
K_at 121378
19.2.2024 14:48:25
No, školy jsou v tomto zázračné prostředí, kde 1 generální ředitel stíhá 15 úvazků a s lehkostí vše stíhá za 10h denně. ~t~
Saténové povlečení na Favi.cz - top výběr
Zasjaj. 54917
19.2.2024 14:45:05
Lexi, teď čtu, že máš 17 lidi. Podle pravidla max 3 přímí podřízení by to byly tři skupiny a ty bys vedla jen šéfy těch skupin. A v každé té skupině by byl zas aspoň jeden nebo dva, kteří by by měli jednoho podřízeného. Prostě by tě zajímaly výstupy tři skupin, zodpovědnost za ně by měli jejich šéfové. Jejich věc, jak to ukočírují. Tvoje rozhodnutí, kdo to bude. Rozhodně nemůžeš mikromenežovat 17 lidí.
Yuki 00,03,07 49504
19.2.2024 14:34:14
Státní sféra, škola 😁

ředitel má pod sebou 20-třeba 150 učitelů, jejich práci by měl pravidelně kontrolovat, měl by je pedagogicky vést, aby škola nebyla jak z doby Marie Terezie, musí jim hlídat docházku, další vzdělávání, odměny, protože významná část mzdy je nenároková,
taky pod sebou má stovky dětí, řeší jakýkoliv jejich problémy, komunikuje s rodiči

kromě toho musí zajistit výuku a obědy za jakýkoliv podmínek, komunikuje s úřady všeho druhu, musí se postarat o dotace, stavby, právní oblast, vypisovat nespočet tabulek, řešit zápis nových dětí, projekty a šablony, personální věci
většinou k tomu má jednoho zástupce, (který má ještě další svou úřední agendu)

Čím menší škola, tím víc toho učí, tak dejme tomu třetunu úvazku věnuje ze zákona učení, to znamená nějakých 14 hodin ze 40,

Čím menší škola, tím víc toho učí, ale zároveň tím častěji má i další funkce, jako je prevence, výchovné nebo kariérní poradenství, takže zase obludný množství administrativy



[<<Předchozích 900] Názory 901910 z 132728  [Dalších 131818 >>]

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.