Mgr. Eva Svobodová z Jihočeské univerzity říká, že účelem hry je zažít pocit radosti, a dovednosti, které při ní získáme, jsou vedlejším, ale velice cenným produktem.
Maminka čtyř dětí Stephanie Miller, učitelka umění z Utahu, dostala ten nápad poté, co jí manžel koupil levný šicí stroj.
Docházka se zlepšuje u 75% dětí, které mají obědy zdarma.
I v mateřských školách setkáme s dětmi, které mají za ouškem sluchadlo nebo které mají kochleární implantát.
Prosíme naše čtenáře, aby nám napsali svůj názor.
Na tom, zda s námi bude dítě komunikovat a jakým způsobem, se podílí nepřeberné množství faktorů.
Školní zahrada v Arabské ulici v Praze 6 prošla velkými změnami.
Říká to zkušená učitelka Markéta Mlčochová. Dodává, že ke správnému vývoji řeči je zapotřebí přiměřený dostatek podnětů.
Záleží na řediteli MŠ, jakou formu omluvy ve školním řádu stanoví.
Velmi často se setkávám s tím, že maminky jsou zvyklé za děti vše dělat, všude je odvést, všem vysvětlit, co jejich dítě potřebuje, říká psycholožka.
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.