Co si představíme pod pojmem alternativní vzdělávání? V čem spočívá alternativa, co školu odlišuje od většinového vzdělávacího proudu?
Jak se vůbec podařilo v době placatých telefonů a tabletů deskovým hrám přežít?
Jaké jsou nejčastější důvody, které vedou rodiče k tomu, aby pro své děti zařídili doučování?
Stydí se, mají strach, ale vlastně nevědí z čeho. Někdy se svou úzkostí „bojují“ určitým puntičkářstvím, snahou mít vše kolem sebe pod kontrolou. Je dobré vědět, že za své úzkosti nemohou.
Rozhodně máme spoustu věcí daleko jednodušších než české maminky.
Tragédií je, že přibližně osm set odhalených případů ročně je jen zlomkem toho, jaká je realita.
Být vzorná máma, skvělá manželka, neztratit krok s kolegy v zaměstnání… je toho tolik, co by ženy měly zvládnout. Ale někdy toho je prostě přespříliš.
Výstup šetření prokázal, že český trh práce a zaměstnavatelé jsou velmi neflexibilní z pohledu nabídky alternativních forem práce.
Když dospělí žijí v režimu dobrovolné skromnosti skutečně dobrovolně, je to krásné.
Když dospělí žijí v režimu dobrovolné skromnosti skutečně dobrovolně, je to krásné.
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.