Invazivní meningokokové onemocnění patří k nejnebezpečnějším. Úmrtnost je i přes veškerý pokrok v medicíně stále velmi vysoká, udává se mezi 10 – 15 %.
Dítě s poruchou učení nemá problémy pouze v jedné nebo dvou dílčích vzdělávacích oblastech, ale i v dalších sociálních a organizačních dovednostech.
Hyperaktivita, impulzivita a potíže se soustředěním mohou vážně postihnout schopnost dítěte učit se.
Od začátku školní docházky byla Lenka tím, čemu se říká vzorná žákyně. Ve třetí třídě však nastal náhle zlom: Lenka ztrácela pozornost a její prospěch se vážně zhoršil, zvláště v matematice. Když tyto problémy začaly ohrožovat Lenčin postup do dalšího ročníku, začala pro ni její matka shánět doučování.
V době, kdy děti seděly po šesti ve škamnách a třídou voněl inkoust z duběnek, patřila škola k nejdůležitějších místům v obci. Byla centrem kulturního dění, osvěty a bez pana řídícího se neobešla žádná společenská událost. Jak je tomu v dnešní „moderní“ společnosti? Zbylo ještě něco ze zažloutlých fotografií?
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.