Jak často se tato věta objevuje pod Šimonovými školními pracemi! Paní učitelka totiž neví, kolik času věnuje jeho maminka tomu „procvičování“.
Mluvíme stejnou řečí jako naše děti, ale slyšíme to, co nám říkají nebo si jejich slova překládáme tak, jak jsme uschopněni? Ptáme se téměř každý den, co bylo ve škole.
Nejčastější důvod delšího a protáhlého stonání, kterým dítě řeší strach, je u školáků opravdu většinou škola.
Potřebujeme výuku, pro kterou jsou žáci motivováni a v níž se cítí dobře, ve které jsou podporovány jejich duševní schopnosti, jejich kulturní zájmy, jejich osobní hodnotová orientace a jejich sociální vzorce chování. Ale...
V nenávratnu jsou doby, kdy za dlouhých zimních večerů lidé trávili čas tím, že usedali ke knížce a trávili čas soustředěnou četbou. Argument, že současný člověk nemá na čtení čas neobstojí.
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.