Školy individuální výchovné programy využívají nedostatečně.
Škola by svou energii měla věnovat především dětem, které do ní docházejí. To je názor Mgr. Jana Kordy, ředitele školy na pražském Lyčkově náměstí, kde již řadu let integrují děti s handicapem.
Ale již nyní plave přibližně 95 procent základních škol.
Zařízení, která jim s přípravou mohou pomoci, je ale nedostatek.
V kategorii dětí do 6 let patří mezi nejvyšší měsíční položky také náklady na mobilní komunikaci.
V minulém roce Linka bezpečí pomohla 300 dětem, které utekly z domova.
Nezdráhají se ani videochatů nebo osobních schůzek s cizími lidmi.
Doporučuje to Eva Sedláčková, která řadu let působila jako knihovnice a nyní je redaktorkou dětských knih.
Vyznat se v tom, co cítíme, správně pojmenovat své emoce a také je adekvátním způsobem vyjádřit.
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.