Přinášíme analýzu toho nejzajímavějšího.
Když jsem na jevišti při hodině dramatické výchovy slyšela desetileté děti, které se praly s každou hláskou l, r, ř, měla jsem pocit, že jsem se jen přeslechla. Proto jsem zašla do logopedické ambulance v Praze 4 a zeptala se klinické logopedky Mgr. Daniely Palodové...
Proč si něco zapamatujeme snadněji a něco nám do hlavy „leze“ pomalu?
Letošní rok opět ukázal, čím a jak přijímací testy deformují, co a jak se na základních školách učí.
Vykecává se, vyrušuje, nesoustředí se............zase jsem ho musela přesadit. Napsáno červeně v žákajdě. Marie-Andrée (učitelka)
Nevíte, co z vás nebo z vašich studentů jednou bude? Nezapadáte, nebo možná ani nechcete zapadat do konkrétní škatulky?
Jeden z nejčastěji uváděných argumentů pro zavedení tohoto typu písma je zjednodušení procesu učení se psaní.
Považujte za čest, že se vám dítě svěřilo. Věřte, že to pro něj není jednoduché.
Těhotenství | 
Dítě | 
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.