Už víme, jaké jsou typické projevy nadaných dětí předškolního věku. Ve třetí části našeho seriálu se budeme věnovat praktickým doporučením při jejich výchově a vzdělávání.
Říká to psycholožka Šárka Portešová, která s nadanými dětmi pracuje řadu let.
O tom, jak probíhá inspekce na školách, ale i o tom, čeho si cení na práci našich mateřských škol, mluví Irena Borkovcová a Alice Bláhová.
Nedávný příspěvek o školce mě inspiroval k napsání vlastní zkušenosti.
Nevyžádané rady většinou začínají slovy „měl bys“, „musíš“, „udělej“.
Jak prožívá společné vzdělávání matka dvou dcer, z nichž mladší Anička se narodila s Downovým syndromem?
Nový návrh tarifů dělí učitelky na nekvalifikované a kvalifikované, přičemž nekvalifikované jsou podle toho i učitelky, které nemají vysokoškolské vzdělání.
Poté, co začal platit nový zákon, se moje situace zkomplikovala.
Vychovatelky v mateřských školách nemají právo nutit děti odpoledne spát.
V naší MŠ byly postižené děti umístěny již vícekrát. Chci se zmínit o dvou posledních chlapcích. Z práce s nimi mám nejčerstvější zkušenosti a hlavně poznatky o životních hodnotách.
Těhotenství |
Dítě |
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.