Po necelých dvou letech Michalčina pobytu u nás nás čekal zápis do školy. Dlužno dodat, že k pojetí významu slova "škola" jsme v té době zdaleka nedorazili. Za velký dosažený úspěch jsme považovali, že si zapamatovala svoje jméno, a jinak jsme ji nechávali ve světě pohádek, kterým žila.
Prostě malý nešika. Dělá to naschvál, nebo se opožďuje ve vývoji?
Velké části ukrajinských dětí u nás se nedostává žádného vzdělávání a také nemá žádné kroužky a volnočasové aktivity.
Tento článek je dobrou praxí z pražské základní školy v Pernerově ulici.
Škola požádala studenty a jejich rodiny, zda by darovali krabice s cereáliemi.
Přípravou na psaní nejsou pouze pracovní listy, ale třeba také skákání snožmo nebo jízda na koloběžce.
Jak si vysvětlit, že dítě je ve škole v některých předmětech docela jiné než doma? Mají děti dvě tváře – nebo snad ještě více?
Domácí vyučování má úspěch! Jak u dětí, tak u maminek, a dokonce i u nezávislých odborníků, kteří ho zblízka sledují.
Podle toho, jak děti píší domácí úkoly, lze dovodit, z jakého rodinného prostředí žák pochází.
Těhotenství |
Dítě |
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.