Rodičovství je velká věda. Závidím dětem, jak přirozeně se chovají, neváží slova ani činy, je jim jedno, jaké důsledky bude mít to či ono.
O tom, jak probíhá inspekce na školách, ale i o tom, čeho si cení na práci našich mateřských škol, mluví Irena Borkovcová a Alice Bláhová.
Kdo má v naší rodině na svědomí nejvíce neplech? Matýsek.
Nedávný příspěvek o školce mě inspiroval k napsání vlastní zkušenosti.
Schopnost uzavírat přátelství je pro školní děti velmi důležitá. Čím je školák starší, tím větší roli v jeho životě hrají kamarádi. Pokud je nemá a kolektiv dítě odmítá, je to velké trauma. O to větší, že rodiče většinou nemohou pomoci.
Svět, který je kolem nás, i sebe sama vnímáme pomocí smyslů. Díky podnětům zvnějšku se postupně učíme mluvit, chodit, poznáváme příjemné i nepříjemné stránky života.
Nevyžádané rady většinou začínají slovy „měl bys“, „musíš“, „udělej“.
Jak prožívá společné vzdělávání matka dvou dcer, z nichž mladší Anička se narodila s Downovým syndromem?
Aneb co jsem se dozvěděla z jednoho belgického časopisu.
Nový návrh tarifů dělí učitelky na nekvalifikované a kvalifikované, přičemž nekvalifikované jsou podle toho i učitelky, které nemají vysokoškolské vzdělání.
Těhotenství |
Dítě |
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.