Integrace dětí s ADHD a poruchami učení do běžných školních tříd je téma vzbuzující vášnivé diskuse.
O AFS mezikulturních programech hovoří Klára Kubišová.
Někteří z vás znají mé webové stránky o alternativních školách.
Soňa Hanzlíková vloni nastoupila do primy osmiletého gymnázia v Havlíčkově Brodě. Zná své přednosti i nedostatky a je schopná otevřeně hovořit nejen o sobě, ale také o škole, kterou navštěvuje.
...a mám známky od 1 do 5, poznámky, puntíky, čárky.
O některých věcech se v českém školství taktně mlčí, nebo se o nich dokonce nesluší mluvit vůbec. Po roce 1989 je na takovém pomyslném indexu dril a biflování.
Současné školství směřuje k uživatelskému pojetí vzdělanosti. Úkolem žáků je především naučit se sáhnout naběračkou internetového vyhledavače do díže s informacemi a rozemlít je na strojku všech myslitelných mentálních procesů.
Daniel Pražák správně pokládá otázku: "Ale co my?", snaží se tím upozornit na to, že k učení druhých lidí, či dětí, chyby prostě patří.
Těhotenství |
Dítě |
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.