Když dvouleté dítě ukáže na obrazovku nebo do knihy a správně vysloví písmena, většina rodičů se zaraduje. Někteří rodiče však mohou být překvapeni, když je o několik let později jejich dítěti diagnostikovaná vývojová porucha.
Čím to, že dítě, kterému to „pálí“ a v lecčems se vyrovná svým vrstevníkům, nebo je dokonce předčí, má potíže se čtením, psaním nebo počítáním?
Výhody i strasti inkluzivního vzdělávání představuje Mgr. Radmila Bémová, vedoucí Praktické školy - Lycea na Praze 6.
Adéla, studentka Ostravské univerzity, která již několik let trpí panickou a smíšenou úzkostně depresivní poruchou, vypráví o studiu na střední a vysoké škole....
Nejobtížněji se do kolektivů ve veřejných mateřských, základních a středních školách v Praze začleňují děti a žáci s poruchami chování.
„Nultý“ ročník základní školy je zajímavou a přínosnou formou pedagogické intervence pro děti s odlišnými vzdělávacími potřebami.
Integrace dítěte se specifickými potřebami do běžné školy je v naší společnosti stále aktuálním problémem.
Kluk s Aspergerovým syndromem dnes navštěvuje normální školu
Rozhovor s Milanem Valentou z Ústavu speciálněpedagogických studií na PdF Olomouc
Jak se cítila a prožila svoje školní léta mladá Aneta, k jejíž první diagnostice došlo až na střední škole?
Těhotenství |
Dítě |
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.