V první úvaze jsem dával k dobru argumenty obou táborů – proti věkově homogenním a heterogenním třídám v mateřských školách a pro ně.
Sotva si učitelky stačily zvyknout na tvář Pavlíkova „nového tatínka“, přestal se ve školce objevovat.
Rozhovor s psycholožkou Alenou Vávrovou.
Spolupráce a dobrý tým. To podle Dany Moravcové, ředitelky velké pražské mateřské školy a předsedkyně Českého výboru OMEP, přispívá pohodě, kterou děti ve školce zažívají.
Tvrdí to Květoslava Stejskalová, která se chemii věnuje na vědecké úrovni a chemické taje dokáže zprostředkovat i předškolním dětem.
Pracuji jako učitelka ve školce. Mám svoji práci ráda, ale v poslední době mám pocit silné únavy a vyčerpání.
V připomínkovém řízení je novela školského zákona, která počítá s tím, že by se od září 2017 situace vrátila ke stavu před rokem 2012.
Někteří rodiče předškoláků vnímají ověřování jako obtíž a o jeho závěr ani nemají zájem.
S PhDr. Ljubicou Váchovou Novákovou jsem mluvila i o tom, že učitelé by se měli neustále vzdělávat.
Říká se, že kdo nechce, hledá důvody, a kdo chce, hledá způsoby. U integrace dětí se závažným handicapem to platí naprosto jednoznačně.
Těhotenství |
Dítě |
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.