. Co se týče pedagogů, tak můj děda říká, že největší rozdíl mezi středoškolským a vysokoškolským pedagogem je ten, že středoškolský je primárně pedagog, zatímco vysokoškolský je obvykle odborník ve svém oboru ovšem bez příslušného pedagogického vzdělání. Proto je samozřejmně jejich přístup jiný a někdo to zvládá lépe a někdo hůře. Také je potřeba vzít v úvahu, že jsou lidé, kteří na katedře zůstávají spíše kvůli výzkumu, ale aby tam mohli zůstat, musí i učit, což je třeba nenaplňuje. OSobně musím říci, že čím více se profiluji, tim lepší pedagogy dostáváme - možná je to tím, že je nás méně, ale přístup je rozhodně úžasný. Jinak někdo tu zmiňoval termíny zkoušek - oni Ti vyučující nemají jen výuku, ale od nás třeba jezdí na konference či provádějí výzkum v zahraničí, takže těžko budou plánovat zkoušky tak, aby to vyhovovalo studentům (třeba leos jsme z jednoho předmětu měli jediný termín zkoušky tak, abychom to stihli do státnic - vyučující byli dva a prostě se v Praze míjeli). Je potřeba prostě vidět rozdíl mezi střední školou, která pouze vzdělává, a vysokou školou, která provádí také výzkum (a to asi bude narůstat vzhledem k seškrtání rozpočtu akademii věd). Strašně záleží na jednotlivých školách či fakultách, jak se k tomu postaví. Každopádně s čím se musí každý smířit, na vysoké škole se s Vámi nemažou jako na střední - a je to jen dobře, protože jsme koneckonců dospělí a jednou stejně budeme muset nastoupit do práce, kde se s námi již vůbec nikdo mazat nebude.
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.