3.3.2011 16:28:06 Tenna /2
Re: Školu zatěžujeme pitomostmi
Nestavěla bych schopnost zvládnout žáky a něco je naučit proti organizování pestrých aktivit. Ono jde zvládnout obojí. Mé dítě, toho času ve druhé třídě ZŠ, má vynikající kantorku, která děti nešetří, co se znalostí a vědomostí týče, postupuje s nimi rychlým tempem a učivo nejenže zvládá probrat, ale zvládá ho probrat ve škole, domů děti dostávají jen minimum symbolických úkolů. Známkuje přísně. Přesto si na začátku každého dne společně povídají na koberci, zacvičí si, na konci dne přečtou pohádku (pokud mají splněnou práci), chodí na nejrůznější exkurze, kulturní představení, sportovní akce, jezdí na školu v přírodě i na víkendové pobyty ... Paní učitelka má pro děti nadstandardní pochopení, přistupuje k nim v pravém slova smyslu individuálně, děti ji milují a rodiče též. Takže ono je to spíše o individuálních schopnostech a kvalitách učitele - jak se říká, kdo umí, ten umí.
Odpovědět