. Škoda, že můj syn takovou zatím nepotkal. Všechny mladé učitelky po škole se pyšní atestacemi na práci s dětmi s poruchami, ale ve skutečnosti to prostě nefunguje. Můj syn je, jak píšete zlatíčko, zvídavý, hodný, chytrý... ale ve škole vyrušuje, zapomíná, nestíhá zapisovat do sešitu, nepozorný. Když mu doma něco vysvětlujeme, tak to pochopí rychle, ale když má napsat domácí úkol, tak je to práce na dvě hodiny. Odbíhá se napít, na WC, každé hnutí ho vyruší a potom se těžko vrací k soustředění. Je to opravdu náročné. Ze školy nosí poznámky typu: Dělá si ze svého zapomínání legraci. Neměl toto a ono.... Vyrušuje, baví se při vyučování. apod.. Já chodím do školy jak jen to jde, komunikuji s učiteli. Jen si myslím, že dítěti s touto poruchou je nesmysl psát poznámky, ve kterých jsou popsané příznaky ADHD. Jeho to rozhodně nenapravilo a nenapraví. Místo hledání konstruktivního řešení mi jeho třídní neustále vytýká, jak syn zlobí!! Už vážně nevím co pro něj udělat. Od září měníme školu, tak uvidíme, jak mu to pomůže. Zatím je důležité, že se těší a doufám, že to bere jako šanci začít "znovu". Snažíme se mu vše vysvětlit, aby to pochopil.
).
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.