). Jenže pro dětičky (a hlavně pro ty pubertální) bývá překousávání čehokoli docela problém. Proto by mě opravdu upřímě zajímalo, jak s tím alternativní školy, založené na svobodné volbě dítěte, pracují. V MŠ a na 1.stupni ZŠ si to umím představit, většina dětí učivo zvládá bez větší námahy a sebezapření. Ale montessori/waldorf školy pokračují i se staršími dětmi. Jak motivují děti, které na něco prostě nemají talent? Nebo mají talent, ale naprosto je daný předmět nezajímá? A přesto se jedná o látku z "všeobecného rozhledu", kterou by zkrátka měl mít v podvědomí každý? Třeba přidá někdo vlastní zkušenost.
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.