. A deti ktere nemaji moznost si vlastni vuli rozhodnout, co s penezi udelaji, nemaji moznost si ani dusledky sveho jednani vyzkouset. U nas to fungovalo tak, ze pulka mesicniho kapesneho byla jejich a bylo nam jedno za co a na co je pouziji. Treba at to hodi z okna. S druhou pulkou jsme je ucili hospodarit tak, ze si setrili na neco vetsiho, treba na plakaty, lepsi mobil, lepsi kolo. S tim ze co usetri,my jim nakonec presne stejne penize pridame. Cili kdyz usetril tisic na kolo, my mu dalsi litr pridali. A jeste jsme to meli tak, ze JA bych koupila mobil treba za tisic, jestli chteli milackove drazsi, zbytek si museli usetrit / s nasi pomoci / sami. Musim rict ze to fugnovalo.Urcite znaji hodnotu penez a ze nenaskacou sami do penezenky. Myslim ze to bylo lepsi nez smutne povzdechy kamaradek : " mama mi na to nikdy neda, protoze to nepovazuje za dulezite. A ja kapesne nemam..." Ale co je dulezite pro dvanactiletou prece dospelak nemuze vedet, ne ?
Den českých řemeselLitoměřice
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.