29.1.2015 9:52:54 jentak
Re: mmm
Ale však jo - já píšu o té naší škole - tam jsou 4 holky, tudíž jsou spolu a zbývajících 6 kluků se dělí na 2 skupiny po 3.
Tam pracují skupiny pospolu a jsou určené tak, aby slabší byl se silnějším a tak nějak se počítá, že ten silnější tomu slabšímu pomůže.
V případě samostatné práce /pokud to není písemka/ se může kterýkoli žák přihlásit /a taky to dělá/ a říct - že tohle mu nejde, že tomu nerozumí. Pokud se najde jiný žák, který se dobrovolně přihlásí stylem - počkej, já ti to vysvětlím, nechá se to tak, pokud se nikdo nepřihlásí, řeší to učitelka - buď sama vysvětlí a nebo obejde ostatní žáky a podívá se, zda by někdo nemohl pomoci a toho požádá.
Můj syn má třeba silně zakořeněno z bývalé školy, že je potrestán ten, kdo opisuje, ale i ten, od koho se opisuje s tím, že to vlastně umožní. Tady to tak není - ale konkrétně u mého syna z toho vyplývají problémy, neboť on to opisování od něj nesnáší a hrozně špatně se smiřuje s tím, že učitelé říkají - nevadí, neřeš to, my přece víme.
Odpovědět