. Dnešní děti jsou na tom se znalostmi podstatně hůře než naše generace. Za mně se na VŠ dostalo zhruba 5, maximálně 6 % nadaných studentů. Dnes má maturitu každý oslík, VŠ polovina studentů či učňů v daném ročníků. To je strmý sestup z požadavků na rozumové schopnosti posluchačů vysokých škol. Dnešní děti jsou většinově velmi nesamostatné a umetání cestiček jim prokazujete v pravdě medvědí službu. Bohužel si to ani nedokážete uvědomit. A potom se naivně domníváte, že absolvent stovek nesmyslných studijních oborů se neuplatní v praxi. Běžně pracuje na tabulkových místech s požadavkem na SŠ vzdělání. Velká část diplomovaných absolventů do penze nikdy nevystoupá do vedoucích funkcí a dělají práci, která je neuspokojuje. Nakonec jsou rádi, že v souladu s pyramidou potřeb od psychologa Abrahama Harolda Maslowa dosáhnou na nejnižší patro, tj. uspokojují jen základní, převážně biologické potřeba. Seberealizace se jim ztrácí skutečně na obláčku výšin.
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.