24.2.2005 10:34:51 Šárka, 2 holky
Eurotel ? Znám:-)))
nedá mi to, abych nereagovala na Tvůj příspěvek, Monty. Máme také internet od Eurotelu, ale my jsme měli problém s modemem. První modem od začátku blbnul, tak nám ho ihned vyměnili, bohužel za 14 dní přestal fungovat i ten druhý. Trvalo 14 dní, než zjistili "servismani" z Eurotelu, že se opravit nedá. Pak nám ho opět vyměnili za nový. Zatím funguje (je to už 14 dní,ale nechci to zakřiknout).
Další, mnohem větší problém, byl se zasíláním faktur. Máme od nich i mobila, takže posílají faktury dvě.
když jsme nahlašovali adresu, upozorňovali jsme slečnu u přepážky, že ta adresa v OP už neplatí, a nahlásili novou (fakturační adresu). Totéž jsme nahlásili u mobilu. No a co se nestalo...Faktura za internet nám přišla do nového bydliště a faktura za mobil do původního, kde už jsme 2 měsíce nebydleli. naštěstí máme ochotnou bývalou sousedku, která nám vybírala poštu, než se nastěhovali noví nájemníci, takže po 3.týdnech jsme si jí vyzvedávali - byla tam pouze faktura od Eurotelu:-)) Takže znovu jsme jeli do Mladé Boleslavi a znovu jsme opakovali, že na adrese z OP už nebydlíme. Byla tam jiná slečna, naštěstí tak chápavá, že se problém už neopakoval. Ale proč tedy jedna faktura přišla do nového bydliště a druhá do starého, to mi nějak hlava nebere. Naštěstí mi, i když jsem přetáhla datum splatnosti o 3 týdny, neodpojili telefon.
Odpovědět