Re: Obchodníci
Mám také velmi zajímavé zkušenosti s obchodníky. S velkými obchody vůbec nemám problémy (mám dítě s DMO, dopravuji jej na speciálním dětském kočárku, máme průkaz ZTP/P), setkávám se spíše s pochopením a ochotou pomoci. V menších obchodech je to horší, když přehlédnu obchody, které zákazníky s kočárky považují rovnou za nežádoucí (mají na dveřích přeškrtnutý kočárek). Konkrétně v prodejně Albert patřící síti Ahold mne odmítli s kočárkem vpustit do prodejny, pokud současně nebudu mít nákupní vozík. Naprostý nesmysl se prodavačka snažila odůvodnit tím, že dítě je stejně velké a může tedy být v košíku nebo jít. Ani po vysvětlení nebyla ochotná mne nechat nakoupit. Řešení? Už tam nechodím. Nestěžovala jsem si, nejsem konfliktní typ. Píšu o tom proto, že by stálo za úvahu školit zaměstnance v komunikaci se zákazníky i v menších marketech.
Jitka
Odpovědět