13.2.2006 10:37:29 Markéta, syn 4 r.
Není to přehnané?
Vzhledem k tomu, že syn není školou povinný, nemám osobní zkušenosti, ale článek se mi zdá trochu přehnaný (a třeba se budu divit, až prcek do školy nastoupí.) Autor článku tvrdí, že jaký učitel, taková třída, a jaký ředitel, taková škola. O velkých školách tvrdí, že jsou špatné a nikdo tam není rád. Znamená to, že velké školy mají vždy špatné ředitele a špatné učitele? Navíc jsem si vždycky myslela, že malé děti tráví ve škole většinu času ve svojí třídě, kde je jich zhruba stejně v malé i velké škole. Tak jaképak traumatizování množstvím lidí nahuštěných do malého prostoru? Dál - do velké školy nechodí nikdo rád - ze zkušeností svých kamarádů, které mají doma školáčky, vím, že tohle není pravda. Vzhledem k tomu, že bydlím na sídlišti, kde je několik velikých škol, předpokládám, že syn do jedné z nich nastoupí. Fakt si myslíte, že je to tak hrozné? A proč? Nezáleží snad na učiteli/učitelce (který (á) může stejně špatný v malé i velké škole)? Vidím to teď na příkladu školky - synek chodí do úplně fantastické, strašně se mu tam líbí, každý den přinese novou básničku, pochlubí se výkresem, novou hrou.. Syn kamarádky chodí do školky za rohem, školka je srovnatelně velká, ze školky většinou přinese informaci o tom, že se celý den rvali (nevymýšlí si, kamarádka říkal, že když ho chodí vyzvedat, většinou najde děti na kupě na zemi). A rozdíl je prostě v učitelkách - školky jsou stejně velké, sociální profil dětí taky určitě stejný. Tak v čem je jiná základní škola?
Odpovědět