24.7.2007 12:34:47 Repulsion
Inu, článek...
Spíš trošku nesourodý slepenec myšlenek - nic proti autorovi. Ale začíná o něčem a končí o něčem jiném. Chtělo to trošku víc systematicky uspořádat a možná se zaměřit třeba jen na ten didaktický aspekt a ostatní nechat třeba na jindy...
Pokud jde o názor, že historické strategické hry "jsou požehnáním pro učitele dějepisu" - tak asi skutečně asi jen v tom ohledu, že mohou podnítit zájem. Z her samotných se toho člověk moc nenaučí - spíš nějaké dezinformace.
Pokud jde o přínos her - je tam podle mého názoru hodně důležitý věk hráče - do určitého věku to funguje - začíná v tom nejútlejším, kdy se dítě tímto způsobem nenásilně učí pracovat s počítačem, následují vyloženě didaktické hry na učení barev, počítání, rozvoj logického myšlení - kupodivu se takových her dá dnes sehnat docela dost a nejsou ani kdovíjak drahé... Pak to ale rychle klesá a už je to jenom žrout času...
Pro mě osobně svého času fungovaly hry jako dokonalá vymývačka mozku po práci... ale už pár let mě to nebaví...
Odpovědět