no,ono je stejně důležitý pololetní a konečný!!!třeba na škole,kam chce tom se bere z osmičky /pololetní a konečný/ apololetní z devítky..
blani-ke scio nepřihlížejí,jenom tam chcou prospěch...sice jim prý zástupkyně říkala,ať přiloží tu kopii scia k přihlášce,ale na nic to vliv mít nebude..uvidí prostě Tom čtverka v osmičce,čtverka v devítce-copak ho tam můžou přijmout?
Tak jsem byla za učitelkuo,když jsem na ní čekala,že mi druhá říkala,že šla zapisovat do sborovny známky-tak jsem si říkala,že už je to hotový a nemá cenu něco řešit..ale tak už jsem s ní byla domluvená...no,neměla jsem to dělat,jen jsem se naštvala.
aLESPOŇ jsem se podívala na pololetní písemku co napsal-na tu,co počítal příklad od třech hodin do devíti večer a dostal z ní opět za pět!!!!Měli asi pět příkladů-jeden,ten nejtěžší spočítal úplně celý abezchyby..poslední nestihl /páč je pomalý/,další měl blbě v tom,že místo šestky si při dělá rovnice opsal čtverku,protože to napsal tak,že to vypadalo jako čtverka...jinak měl ten příklad celý dobře,páč jsme ten samý dělali i doma..nezájem,nula bodů-prostě se výsledek nerovná výsledku,co má úča...já říkala "proč tam napsal čteverku místo šestky" a učitelka "to by mě taky zajímalo"..a já pak "jo,ono to vypadá jako čtverka,on si to blbě opsal"-a ona "to snad nebudem v deváté třídě řešit"-takže asi tak,když nechce řešit špatně napsanou čtverku u dysgrafika,pak s ní fakt nemám o čem mluvit....no,další příklad měl to samé v bleděmodrém-páč tam zas zapomněl opsat závorku..tudíž mu z minus nevzniklo plus a opět špatný výsledek....Kdyby nepočítal pro sebe,a nepotřeboval tu matiku na střední škole,tak mu fakt schválím,ať se na to vykašle,že ta matika stejně nemá cenu-može se učit jak chce,stejně nedostane lepší známku než čtverku

a nejlepší poznámka paní učitelky "doufám,že to nebude solo čtverka?Nebude,že?"-jako na tomovým vysvědčení..prostě něco v tom smyslu "máte debilka,těch čtverek musí mít plno".tak jsem jí řekla,že teda bude,že má jen trojku z češtiny /coby dysgrafik/ a asi z chemie /vzorečky/..a ona se zeptala,co má z fyziky-já,že dvojku..ona vypleštila oči a prý jak může mít dvojku z fyziky,když neumí počítat... ajá ji řekla,že právě proto,že neumí počítat,jinak by měl jedničku s hvězdičkou....Prostě ona toho kluka za ty tři roky co ho učí vůbec nezná!!!Jejich angličtinářka,třídní,kdokoli ho za týden poznal hned...angličtinářka mi říkala "no,on je chytrý,ale takový snílek,pořád ve svým světě,zamyšleně hledí z okna...on je prostě svůj,co s ním nadělám"-ale nikdy mu trojku nedala

bere ho v pomalosti takovýho,že prostě má takvou povahu....