26.8.2009 21:25:27 Del
Re: Zákaznické linky EON, RWE
ani mi nemluvte,nastupuji do zaměstnání a musela jsem si vyřídit vstupní zdrav. prohlídku přes společnost Santé. Myslela jsem,že to bude bezplatné,ale omyl, když jsem zavolala na danou linku,nejprve jsem si vyslechla automat - takže půl minuty keců o tom,které tlačítko telefonu zmáčknout v jakém případě,pak nutná informace,že pro zkvalitnění služeb jsou všechny hovory nahrávány /to je fakt výborné,já hlásila své rodné číslo a další údaje po kterých jim teoreticky je prd/ a pak se teprve člověk dopracoval k operátorce, ta se mnou sepsala kartu a dozvěděla jsem se,že mi zavolají během dne nebo druhého dne kdy mám kam přijít na prohlídku. Fajn 30 Kč v pytli. A jelikož samozřejmě nikdo nezavolal tak jsem po zkušenosti ceny za telefonát napsala mail. Obratem mi přišel termín prohlídky. Ale úplně blbě. Dvakrát se mě ptali kdy nastupuji. Dvakrát jsme si odsouhlasili,že potřebuji prohlídku ještě tento týden nebo nejpozději 31. A oni mi dali termín 2.9. A v mailu napsáno,pokud Vám termín nevyhovuje zavolejte. Super tak opět telefonát abych po třetí zopakovala,že prohlídku musím mít ještě tento týden, operátorka aha. No jestli ale bude mít paní doktorka volno. No bezva takže čekání na telefonu než projede operátorka diář lékařky a najde pro mě volný termín. Opět 30 Kč v pytli.
Jo prachy je potřeba dostat odkudkoliv a od kohokoliv
Odpovědět