Adri, ve škole jsem mluvila s p.u. až dnes, v to úterý měla až na 10, bohužel to už jsem byla v práci zpátky.
Dominik má diagnostikovanou lehkou hyperaktivitu s poruchou soustředění.
Bohužekl to mám bez papíru, tehdy v první třídě jsem si o to žádala sama, škola mi na to nechtěla brát zřetel, že oni by posílali až ve druhé třídě, to chodil Dominik do Ostravy, já to chtěla řešit hned a hlavně vědět, jak na něj. Nějak nevidím důvod, proč rok čekat a prohlubovat to. V té době jsem netušila, že bude přecházet na jinou školu, takže jsem řekla, že papír nepotřebuji, nebyl by mi k ničemu.
Loni přešel do druhé třídy do Orlové, p.u. stačilo mé tvrzení, navíc to i sama viděla a posílat ho ani ne po půlroce do PPP je zbytečné.
Ted má jinou p.u., já věřila, že je na tom už dobře, opakování přes prázdniny bylo bez problémů, teda dobře mám na mysli s pozorností.
Jen ted vidím, že bohužel dobře není:o(
Dnes jsem to šla p.u. říct, byla super, její reakce, že ho posadí ihned samotného do lavice, blíž k sobě, škoda, že jsem to neřekla dřív, že by se k němu jinak chovala,...tak ho měla za lumpa. Ikdyž on svatoušek není


Dnes tam mají mít spec. pedagoga, chodí vždy na začítku roku přímo do vyučování a pozoruje děti, pokud to jde, malé vady řeči, dyslexie,... cvičí přímo s ní ve škole, pokud je to vážnější, dávají doporučení pro PPP.
Takže mi budou volat, že nejspíš, když už byl, budou žádat PPP. Ono je to třeba po určitých dobách opakovat.
Jinak papír jim ve škole k ničemu není, nemá žádnou poruchu u které by měl nárok na lepší známky, jako třeba dyslexii,...tam se známkuje o stupěn lépe. U něj jde jen o přístup k němu jako k jedinci. Takže odedneška bude dohlížet, zda má v deníčku napsané všechny úkoly, jelikož on od začátku roku má napsané pouze 4, ale kupu poznámek, puntíků,...že něco nemá.
Tak uvidíme.
P.Učitelka mne moc mile překvapila svým chováním.
